تجمع باشکوه دانشگاهیان فرهنگی یزد در حمایت از عملیات وعده صادق

تجمع باشکوه اساتید، دانشجومعلمان و کارمندان دانشگاه فرهنگیان استان یزد در حمایت از اقدام موشکی سپاه پاسداران و تحقق عملیات وعده صادق برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع پرشور اساتید، کارمندان و دانشجو معلمان پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان یزد در روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در صحن پردیس های استانی برگزار شد.

در این مراسم، سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان با حضور در پردیس شهیدان پاک نژاد و سرهنگ هژبری از عقیدتی و سیاسی سپاه در پردیس فاطمه الزهرا (س) با حضور در تجمعات دانشجویی پردیس‌ها به تبیین جایگاه اقدام موشکی و نقش سپاه در ایجاد تحولات منطقه‌ای پرداختند.

زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان ضمن تبیین جایگاه دانشگاه فرهنگیان به تحلیل اقدامات سپاه پاسداران در حمله به پایگاه هوایی رژیم خبیث صهیونیستی پرداخت و با بیان نکات مهم و راهبردی اصول نظامی حملات اخیر را نقطه عطفی در تاریخ اقدامات و سیاست های کلی نظام دانست.

در این تجمع، علی اکبر کریمی زارچی، مدیریت امور پردیس‌های استانی ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات به موقع و غرور آفرین سپاه پاسداران در تحقق وعده صادق اظهار داشت: خدا را شاکریم که حیات ما را در زمانی قرار داد که از یک سو شناخت دوست از دشمن و حق از باطل ساده تر از زمان های گذشته است و از سوی دیگر هیمنه پوشالی غرب و ابهت کاذب ابرقدرتی آمریکا و اسراییل در برابر چشم همگان توسط سرداران رشید سپاه انقلاب اسلامی و جوانان غیور ایران سرافراز از بین رفت.

کریمی زارچی همچنین به تبیین آثار و تبعات خیره کننده این اقدام پرداخت و مهم‌ترین آن را از یک طرف ارتقا اعتماد به نفس ملی و خودباوری و غیرت اسلامی-ایرانی و از طرف دیگر نمایش قدرت و توان نظامی و دفاعی در سیاست های آفندی و پدافندی نظام جمهوری اسلامی و همچنین در شناسایی نقاط کور رژیم صفاک صهیونیستی بیان کرد و اذعان داشت اگر زمانی توسط برخی از مدیران رده‌بالای کشور تحقیر می‌شدیم و آمریکا و اسرائیل به قدری بزرگ جلوه داده می شد که اگر آمریکا بخواهد با یک دکمه تمام سیستم دفاعی ایران را نابود خواهد کرد.

وی ادامه داد: اما اکنون نه تنها دیگر آمریکا و رژیم صهیونسیتی دم از گزینه های روی میز نخواهند زد بلکه ابتکار عمل در دست ایران اسلامی و جوانان غیور و برومند آن است و در برهه زمانی فعلی آزادی خواهان جهان، مستضعفین و همه آنهایی که دل در گرو آزادی و آزادی خواهی و اسلام گرایی دارند، با روحیه مضاعف در مقابل استعمار و استکبار خواهند ایستاد و مدیریت افکار در دست جمهوری اسلامی خواهد بود و آن کشوری که از اکنون گزینه‌های روی میز در قبال تمام مستکبرین دارد کشور ایران است.

شایان ذکر است در این جلسه به نمایندگی از تمامی دانشجو معلمان، اساتید و کارمندان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاک نژاد از سردار زارع کمالی توسط سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار: محمد حسین خیراندیش

انتهای خبر/

کد خبر: 1228622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =