رئیس جمهور برای خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: رئیس جمهور شهید، سالها با تلاش بی دریغ و حتی روزهای جمعه، برای رفع محرومیت‌ها و خدمت به مردم دغدغه داشت و خستگی ناپذیر بود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در مراسم یادبود شهید آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز مراسم گرامیداشت شهدای جامعه اطلاعاتی استان داشتیم که این مراسم مقارن شد با شهادت رئیس جمهور محترم و دیگر همراهان ایشان که در مسیر خدمت به مردم به لقاالله پیوستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه کسانی که اهل اخلاص و اهل خدمت برای مردم باشند، خداوند شهادت را از آنها دریغ نمی‌کند، افزود: آیت الله رییسی در مسئولیت‌های مختلفی به خدمت پرداختند و خادم امام رضا(ع) بود و در این مسئولیت‌ها، اقدامات ارزشمند بسیاری انجام دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: رئیس جمهور شهید، سالها با تلاش بی دریغ و حتی روزهای جمعه، برای رفع محرومیت‌ها و خدمت به مردم دغدغه داشت و خستگی ناپذیر بود .

نماینده ولی فقیه افزود: کمتر در صدا و سیما و پشت میز رئیس جمهور را می‌دیدید و بیشتر در میان مردم و در شهرها و استان‌ها در میان مردم حضور داشتند و خدمت رسانی می‌کردند و به مردم آرامش می‌دادند.

وی اخلاص، جهادی عمل کردن و سرباز ولایت و مطیع و مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: با اخلاص بسیار زیاد، علیرغم فضا سازی‌هایی از سوی بدخواهان اما ایشان بدون هیچ حاشیه‌ای با تلاش بی وقفه دست از خدمت رسانی برنداشتند.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1231303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =