تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان از انتشار لیست مازاد پرسپولیس ناراحت بود.

منصور ابراهیم‌زاده هم به بازیکنانش هشدار داده گول نتایج پرسپولیس را نخورند و این تیم را دست کم نگیرند. پرسپولیس و پیکان فردا ساعت 15:15 دقیقه با هم بازی می‌کنند.

حمید درخشان - سرمربی پرسپولیس

هر تیم در نیم‌فصل تقویت می‌شود و یا بازیکنان مصدومی که شرایط بازی را پیدا نکردند از فهرست تیم خارج می‌شوند اما تا امروز ما در این مورد نه کاری انجام داده‌ایم و نه اسمی به کسی اعلام کرده‌ایم. کار جعفرپور برای بازی در پرسپولیس درست شد و می‌توانیم از او استفاده کنیم. جعفرپور شرایط خوبی دارد و می‌خواهیم از وجود او به خوبی بهره ببریم. دروازه‌بانی که در بازی کمترین اشتباه را انجام بدهد شانس بیشتری برای این دارد که در بازی بعد به میدان برود. ضمن اینکه دروازه‌بانی که در تمرین هم خوب باشد این شانس را دارد که روز مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به زمین برود.

منصور ابراهیم‌زاده - سرمربی پیکان

کاری به نتایج اخیر پرسپولیس و جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها نداریم، این تیم همشه خطرناک و قابل احترام است و مطمئنا برای پیروزی به میدان می‌آید. اکثر بچه‌های ما با تجربه هستند و بارها در ورزشگاه آزادی به میدان رفته‌‌اند. در زمین مسابقه دنبال پیروزی و ارائه بازی قابل قبول هستند و نه موضوع دیگری. خوشبختانه در دیدارهای اخیر بازیکنان با رعایت نظم و انضباط تیمی، مسئولیت پذیری و توان‌ بالا توانسته‌اند عملکرد خوبی ارائه داده و نتایج خوبی در لیگ کسب کنند.
کد خبر: 127436

وب گردی

وب گردی