ایسکانیوز : دیروز شرکت مارول از فاز سوم فیلم های خود رونمایی کرد. این ناشر بزرگ که چند سالی است وارد کسب و کار فیلم شده ، قصد دارد طی چند سال آینده به یکی از بازیگران اصلی هنر هفتم مبدل شده و دیزنی را به جایگاهی رفیع برساند.

hqdefault


 مارول در فاز سوم فیلم های پنج سال آینده و زمان عرضه آنها را مشخص کرد. جالب اینجاست که در بین این فیلم ها نامی از قسمت چهارم مرد آهنی دیده نمی شود.

مرد مورچه ای

ساخت این فیلم از سال گذشته آغاز و تابستان سال آینده اکران خواهد شد. ابتدا قرار بود ادگار رایت سازنده فیلم باشد ؛ اما پس از اختلاف با تهیه کنندگان ، استودیو مارول «پیتون رید» را جایگزین او کرد. در این فیلم بازیگران مشهوری همچون پاول راد و مایکل داگلاس ایفای نقش خواهند کرد.

دکتر استرج

سالها بود که از این ابرقهرمان صحبت می شد تا اینکه مارول به صورت رسمی اعلام کرد که این فیلم در سال 2016 روانه گیشه ها خواهد شد. بندیکت کامبرباچ بازیگر بریتانیایی مشهور سری شرلوک در نقش شخصیت اصلی این فیلم ظاهر خواهد شد.

محافظان کهکشان 2

قسمت نخست این فیلم عملکرد فوق العاده ای داشت و مجموعا 752 میلیون دلار فروش کرد. محافظان کهکشان 2 تابستان سال 2017 اکران خواهد شد و به مانند قسمت نخست جیمز گان وظیفه نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت.

پلنگ


پلنگ سیاه

مارول پیش از این اعلام کرده بود که به زودی نوبت این شخصیت می رسد و در کنفرانس دیشب خود ساخت فیلم پلنگ سیاه را به صورت رسمی اعلام کرد. چدویک باسمن در نقش این ابرقهرمان رنگین پوست ظاهر خواهد شد. پلنگ سیاه از این نظر قابل اهمیت است که نخستین ابرقهرمان سیاه پوست مارول و پس از هنکاک دومین ابرقهرمان سیاه پوست تاریخ سینمای جهان است.

ثور : راگناراک

این جنگجو قدرتمند هم صاحب فیلم دیگری خواهد شد. به گفته مارول قسمت سوم این فیلم در تابستان سال 2017 اکران می شود. هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده اما مشخص شده کریگ کایل و کریستوفر یاست فیلمنامه آن را به رشته تحریر در می آورند.

The-Avengers-Assemble-the-avengers-21474271-1920-1080


انتقام گیران : جنگ ابدی

انتقام گیران بدون شک محبوب ترین فیلم کمپانی مارول است زیرا تمامی ابرقهرمان های این شرکت در آن حضور خواهند داشت. مارول برای این فیلم برنامه ویژه ای را تدارک دیده و قرار است نسخه سوم آن در دو قسمت جداگانه طی سال های 2018 و 2019 روانه گیشه ها کند. موضوعی که پیش از در سری فیلم هایی همچون هری پاتر شاهدش بودیم.

فرا انسان ها

یکی از سری داستان های مشهور مارول که برای نخستین بار صاحب فیلم می شود. این اثر در تعطیلات پایانی سال 2018 به نمایش در می آید. رابرت کول وظیفه نوشتن فیلمنامه اثر مذکور را برعهده دارد.

 

کد خبر: 127514

وب گردی

وب گردی