تهران - ایسکانیوز: جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بدون اتفاق خاصی برگزار شد.


یک ماه بعد از اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خواست جلسه ایی با علی کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال داشت،بالاخره این جلسه برگزار شد. هیات رئیسه طی نامه ایی از علی کفاشیان خواسته بود که در مورد بعضی از مسائل از جمله مسائل مالی،کمیته ها و دبیر کل فدارسیون رفع ابهام کند. بعد از اینکه این جلسه بارها  عقب افتاد ، بالاخره روز گذشته با حضور  علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سیدهادی آیت‌اللهی، مهدی تاج، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، شهاب‌الدین عزیزی خادم و منصور قنبرزاده در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال در نوبت صبح برگزار شد.


در ابتدای این نشست، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیات رئیسه گفت: جلسه هیات رئیسه به دلیل اینکه در آستانه برگزاری مجمع عادی فدراسیون فوتبال هستیم، بسیار مهم و طولاتی‌تر است و از موسسه حسابرسی «ره‌بین» خواسته‌ایم که گزارش کامل حسابرسی تمامی بخش‌های فدراسیون، سازمان لیگ و افق سبز را آماده کرده تا در اختیار مجمع قرار دهیم. ضمن اینکه گزارش کاملی از امسال و سال آتی در این مجمع باید ارائه کرد.پس از صحبت‌‎های رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش مالی فدراسیون توسط مطلب ایمانزاده، خزانه‌دار و حسین شیخ سفلی، حسابرس مستقل و تقویم عملیاتی توسط سهیل مهدی ارائه شد.در نهایت مقرر شد تا صورت‌های مالی مربوط به سال مالی 93-92 ارائه شود تا در جلسه آتی هیات رئیسه مطرح و به تایید نهایی برسد. همچنین مقرر شد تقویم عملیاتی مربوط به سال مالی 94-93 ارائه شود تا در جلسه آتی هیات رئیسه مطرح و به تایید نهایی برسد.


منصور قنبرزاده پس از پایان جلسه چهارشنبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نوبت صبح که چند ساعت به طول انجامید گفت: خوشبختانه بسیاری ابهامات مالی برطرف شد. البته برخی ابهامات هنوز وجود دارد که قرار شد حسابرس و خزانه‌دار فدراسیون فوتبال این ابهامات را که برای خودشان هم به وجود آمد در پیش‌نویس خود داشته باشند و به زودی این ابهامات را برطرف کنند. اما مورد اصلی که بسیاری از افراد هیات رییسه را به تکاپو واداشته بود تا طی نامه ای از کفاشیان، بخواهند رای به  برکناری محمد مهدی نبی  دبیرکل فدارسیون فوتبال و همچنین هادی آیت اللهی دهد در جلسه نوبت عصر برگزار شد که در پایان مشخص شد این برکناری صورات نمی گیرد و این دو عضو به کارشان ادامه می دهند؛ فریده شجاعی، بهروان و یکی دو تن دیگر از اعضای هیات رییسه خبر ابقای نبی و آیت اللهی در پست های خودشان را تایید کردند.

کد خبر: 127757

وب گردی

وب گردی