ایسکانیوز : ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک است و شیعیان سراسر جهان در سوگ سرور و سالار خود نشسته اند. به جا آوردن سنت های این ماه از علایق شیعیان است و چه بهتر که برای آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم عاشورا سری به دنیای ابزار هوشمند بزنیم و از طریق امکانات آن ها با رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یارانش آشنا شویم. در اینجا قصد آشنایی شما را با بهترین اپلیکیشن هایی داریم که در ارتباط با وقایع عاشورا و ماه محرم ساخته شده اند. تمامی این برنامه ها برای اندروید ساخته شده و کاربران می توانند با مراجعه به کافه بازار و بدون پرداخت کوچکترین مبلغی آنها را تهیه کنند. البته بعضی برنامه ها دارای پرداخت درون برنامه ای هستند ؛ اما مشکلی برای دانلود اولیه آنها وجود ندارد.

عاشورا 2


زیارت عاشورا

یک برنامه کاربردی که چندین هزار نفر آن را دانلود کردند و به شما اجازه می دهد در ایام عزاداری سالار شهیدان ، زیارت عاشورا را به صورت عربی یا فارسی بخوانید. این اپلیکیشن از بخش صوتی نیز بهره می برد که می توانید با کلیک روی آن به زیارت عاشورا گوش فرا دهید. برنامه ظاهری ساده دارد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

محرم آنلاین

محرم آنلاین نه تنها بهترین برنامه کاربردی برای ماه محرم به حساب می آید بلکه یکی از اپلیکیشن هایی مذهبی است که تا به امروز ساخته شده. این برنامه دارای کلیپ های صوتی و تصویری متعددی است. همچنین در بخش «عاشورایی» تمامی حوادثی که در ماه محرم به وقوع پیوسته است را به صورت مکتوب در اختیار کاربر قرار می دهد. محرم آنلاین دارای پرداخت درون برنامه ای است و برای باز کردن تعدادی از کلیپ های آن باید مقدار اندکی پول را برای سازندگان واریز کنید.

عاشورا 3


محرمیان

محرمیان برنامه ای منحصر به فرد برای عاشقان حسین(ع) است. در این برنامه مشخصات و بیوگرافی تمامی یاران امام حسین (ع) وجود دارد و کاربر می تواند با داستان تمامی قهرمانان عاشورا آشنا شود. زندگی امام حسین (ع) هم در دو بخش مجزا قابل مطالعه است. اشعار حسینی ، داستان های محرمی و احادیث از دیگر بخش های مهم محرمیان به شمار می آید. نکته جالب ، وجود قسمتی به نام اس ام اس های محرمی است که به شما اجازه می دهد در ایام محرم و صفر برای دوستان و نزدیکان خود پیامک هایی با مضمون عاشورا بفرستید.

حدیث تیغ و عشق

حدیث تیغ و عشق اپلیکیشنی است که رادیو معارف آن را تهیه کرده و کاربران با دانلود آن می توانند نمایش رادیویی یاران اباعبدالله را گوش دهند. از نظر صوتی برنامه در سطح کیفی خوبی قرار دارد و از آن مهم تر اینکه نمایش رادیویی در 12 بخش جداگانه تهیه شده است. داستان زندگی حضرت ابولفضل (ع) ، مسلم بن عیقل ،  حبیب بن مظاهر و تعدادی دیگر از قهرمانان واقعه عاشورا در این برنامه روایت شده و کاربران می توانند با کلیک روی هر کدام به رشادت های آنها گوش فرا دهند.
کد خبر: 129501

وب گردی

وب گردی