تهران - ایسکانیوز : مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران ایران گفت: تنها 16 هزار 900 بلیت طبقه اول ورزشگاه آزادی برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال باقی مانده است.

به گزارش ایسکا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال،حجت الله بهمنی گفت: بلیت فروشی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از طریق سامانه فروش الکترونیکی انجام می شود. بلیت فروشی طبقه اول ورزشگاه فقط از طریق سامانه به فروش می رسد وطبق آخرین آماری که بدست ما رسیده است، حدود 1200 بلیت جایگاه، حدود1700 بلیت روبروی جایگاه و نزدیک به 14 هزار بلیت از پشت دروازها در طبقه اول باقی مانده است.

او گفت: البته باتوجه به استقبال از فروش الکترونیکی تا روز مسابقه تعداد بلیت های باقی مانده نیز فروش خواهد رفت. برای سهولت برای خرید بلیت الکترونیکی طبقه دوم ورزشگاه آزادی علاقمندانی که کارت عضویت ندارند، می توانند با کارت ملی از سامانه اقدام به خرید کنند.

مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار کرد: قیمت بلیط طبقه دوم برای خرید از طریق سامانه 5 هزار تومان است و در صورتی که بخشی از بلیط طبقه دوم باقی بماند در روز مسابقه در محل ورزشگاه به فروش خواهد رسید.

تیم های پرسپولیس و استقلال در روز یکشنبه دوم آذرماه از ساعت 18 در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: 147378

وب گردی

وب گردی