ایسکانیوز: ایلان ماسک 43 ساله که به عنوان مدیر کمپانی تسلا شناخته می‌شود، مدعی شد که تا کمتر از 5 سال دیگر، ربات‌های قصد جان انسان‌ها را خواهند کرد!

فعالان دنیای صفر و یک، به شنیدن چنین نظراتی از ماسک عادت دارند. او با وجود علاقه‌ی وصف نشدنی خود به دنیای فناوری، همواره معتقد بوده که در آینده‌ای نه‌چندان دور، ربات‌ها بر علیه انسان‌ها خواهند جنگید.

3


ماسک طی چندین مصاحبه‌ی اخیر خود، بارها مدعی شده است که امکان شکسته شدن قوانین دنیای ربات‌ها همواره وجود دارد و ممکن است روزی، قدرت آن‌ها بر خالقین‌شان پیشی بگیرد.

مدیر جوان تسلا و اسپیس ایکس، در جدیدترین نظرات خود پای خود را فراتر از گذشته نهاده و به مردم هشدار می‌دهد که تا 5 سال دیگر، ربات‌ها ممکن است از ذات هوش مصنوعی خود فرارتر بروند و بر علیه انسان‌ها اقداماتی انجام دهند.

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این اظهار نظر آن است که پس از دقایقی، نظرات آقای مدیر از روی وب‌سایت ثبت شده حذف گردید و به فاصله‌ی چند ساعت، بیانیه رسمی او در دفاع از دیدگاه‌هایش بر روی شبکه‌ی جهانی اینترنت منتشر شد. باید منتظر ماند و دید که ماسک، که در حال حاضر لقب مرد آهنین دنیای تکنولوژی را نیز با خود یدک می‌کشد، تا چه حد در اثبات ادعاهای کنونی خود موفق خواهد بود.

 
کد خبر: 149258

وب گردی

وب گردی