تهران - ایسکانیوز: تهیه کننده  «کافه سوال» گفت: تیتراژ  سری جدید این برنامه حال و هوایی بین المللی دارد و در رم، مونترال کانادا ، فرانکفورت آلمان و تهران تصویربرداری شده است.

سهیل سلیمانی گفت: هر برنامه ای نیاز به تحولات اساسی دارد، «کافه سوال» نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی را در محتوا و ساختار  این برنامه گفتگو محور ایجاد کنیم. وی تاکید کرد: با توجه به حال و هوای خاص ترانه،  تیتراژ این برنامه در رم، مونترال کانادا ، فرانکفورت آلمان و تهران تصویربرداری شده و در حال تدوین تصاویر هستیم.

سلیمانی افزود: نخستین بار است که تیتراژ یک برنامه زنده تلویزیونی در چند کشور ضبط می شود، «کافه سوال» آغازگر حرکت نو در تلویزیون است و امیدوارم بتواند رضایت مخاطبان را با خود همراه داشته باشد.

این تهیه کننده گفت:  ترانه تیتراژ سری جدید این برنامه را زهرا عاملی سروه و مهرداد نصرتی آهنگسازی آن را بر عهده داشته است.

وی ابراز کرد :  تیتراژ  متفاوت «کافه سوال» روزهای پایانی تدوین را پشت سر می گذارد و همزمان با پخش قسمت اول سری جدید این برنامه رونمایی خواهد شد.

سلیمانی درباره تعداد قسمت های کافه سوال خاطر نشان کرد:  سری جدید این برنامه در 85 قسمت 30 دقیقه ای  روی آنتن می رود و طی آن دکور و گرافیک برنامه  نیزکاملا تغییر خواهد کرد.

برنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست، این برنامه گفتگو محور در فصل های گذشته خود موضوعاتی مثل «جراحی های زیبایی»، «شبکه های اجتماعی» و «آلودگی های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است.
کد خبر: 149809

وب گردی

وب گردی