تهران-ایسکانیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با محمد فرهادی اظهار داشت: وعده های فرهادی به نگرانی های اعضای کمیسیون آموزش، دلگرم کننده بود و نظر مثبت اعضا را به همراه داشت.

حجت اله درویش پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز تاکید کرد: طبیب زاده ، نبوی ، زارعی ، زاهدی چهار نماینده ای بودند که بیشترین سوال را از فرهادی داشتند که همه سوالات نیز مربوط به نقش وی در وقایع انتخابات سال 88 بود.

وی ادامه داد: پاسخ های مستند فرهادی به سوالاتی که در خصوص حضور وی در وقایع 88 بود، رضایت اعضا را به همراه داشت و اعلام کرد که نه نامه ای امضا کرده و نه نقشی در جریانات 88 داشته است. البته عنوان کرد که در ستاد انتخاباتی موسوی شرکت داشته و به او رای داده است، اما زمانی که مقام معظم رهبری تاکید کردند که نتیجه انتخابات را بپذیرند و فضای کشور را به آرامش دعوت کردند، از ادامه فعالیت در این زمینه خودداری کردم.

این نماینده مجلس اذعان داشت: فرهادی همچنین اطمینان خاطر داد که افرادی که در دوره وزیر قبل منصوب شده و اطمینان بر ارتباط آنها با وقایع 88 وجود دارد را برکنار کرده و افراد بی حاشیه را به وزارت علوم دعوت خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد که برای انتصاب هر مدیری استعلام وزارت اطلاعات را مد نظر قرار خواهد داد.
کد خبر: 150041

وب گردی

وب گردی