تهران- ایسکانیوز: حسینعلی شیبانی رئیس واحد ورامین پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ویژگی های فردی که به عنوان وزیر علوم از جانب دولت معرفی می شود گفت: شخصی که به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی می شود باید از چهره های آکادمیک باشد و با مسائل حوزه آموزش و پژوهش آشنایی کامل داشته باشد.


شیبانی افزود: همچنین باید برای برنامه های فرهنگی اهمیت ویژه ای قائل شود چراکه مباحث فرهنگی پس از انقلاب برای جامعه بسیار با اهمیت بوده و همچنین با توجه به نامگذاری سال و در راستای منویات مقام معظم رهبری فعالیت‌های فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


رئیس واحد ورامین پیشوا در ادامه با اشاره به سوابق مدیریتی فرهادی افزود: فرهادی ویژکی های لازمه را برای وزارت علوم دارد و از این بایت گزینه بسیار خوبی است به ویژه این که هم کارنامه خوبی در وزارت علوم داشته است و هم در وزارت بهداشت و این خود می تواند به عنوان برگ برنده او محسوب شود.


شیبانی در ادامه توانایی های فرهادی برای حضور در وزارت علوم و حل مشکلات آموزش عالی کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کسی که در راس آموزش عالی که ارگان اصلی علمی و فرهنگی کشور محسوب می شود قرار می گیرد باید از تجربیات فراوانی برخوردار باشد که خوشبختانه فرهادی تجربیات لازم در این زمینه را داراست.

کد خبر: 150059

وب گردی

وب گردی