تهران - ایسکانیوز: تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس امشب مشخص می‌شود و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدیدی برای سرخپوشان انتخاب خواهد شد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس در محل وزارت ورزش جلسه‌ای برای انتخاب رئیس جدید هیات مدیره برگزار کرده‌اند. با توجه به استعفای سیاسی، به نظر می‌رسد جعفر کاشانی گزینه اعضای جدید هیات مدیره برای جانشینی او باشد. بعد از انتخاب رئیس هیات مدیره مدیرعامل هم انتخاب خواهد شد. سیاسی که از ریاست هیات مدیره استعفا داده، گزینه اصلی مدیرعاملی است.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی پرسپولیس در این باره به ایسکانیوز می‌گوید: «هیات مدیره به این موضوع ورود کرده‌اند و احتمالا درباره بعضی پست‌های کلیدی تصمیم گیری خواهند کرد. هنوز جلسه تمام نشده و هر اتفاقی بیفتد، فردا صبح اعلام خواهد شد. امشب از باشگاه خبری بیرون نخواهد آمد.»

با توجه به پیروزی سرخپوشان در دربی تهران، به نظر می‌رسد همه چیز در این باشگاه بر وفق مراد است: «وقتی تیم نتیجه می‌گیرد و هواداران راضی هستند، طبیعی است حاشیه‌ها کمتر می‌شود و حتی زمان تصمیم‌گیری‌های مهم فشار کمتری روی باشگاه وجود دارد. تیم نشان داد روند رو به جلویی دارد و ما هم امیدواریم این روند همچنان ادامه‌دار باشد.»
کد خبر: 151070

وب گردی

وب گردی