تهران - ایسکانیوز: رئیس شورای المپیک آسیا ضمن تمجید ازعملکرد کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی، روند ورزش کشورمان را رو به پیشرفت دانست.

به گزارش ایسکا و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، شیخ احمد الفهد الصباح در خصوص چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی گفت: انصافا بازی‌های ساحلی این دوره از کیفیت و کمیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاهد بودیم که تعداد ورزشکاران و حضور کاروانهایی آماده و قدرتمند چقدر سطح مسابقات را بالا برده بود.

او ادامه داد: تردیدی ندارم که چندین مسابقه از این رویداد مهم به زودی جهانی خواهد شد و به شخصه از نزدیک شاهد بودم که چقدر فاصله‌ها کم و رقابت‌ها حساس بود.

رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان (ANOC) در خصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: ورزش ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون،المپیک نوجوانان و به ویژه ساحلی پوکت نشان داد که به ثبات و آرامش خوبی دست یافته و می‌رود که به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خوبی دست یابد. من به مسئولان کمیته ملی المپیک به خاطر ایجاد این فضا تبریک می‌گویم.

شیخ احمد در پایان گفت: بدون شک ایران با این روند می‌تواند در المپیک 2016 ریودوژانیرو عنوانی بهتر از لندن به دست آورده و جزو کشورهای موفق آسیا در این رویداد مهم و بزرگ باشد و شورای المپیک آسیا با اذعان به توانایی و پتانسیل ورزش ایران همانند همیشه حمایت‌های خود را از این کشور به عمل خواهد آورد.
کد خبر: 151531

وب گردی

وب گردی