تهران - ایسکانیوز: کارلوس کی‌روش که قرار بود برای بررسی شرایط و آمادگی کیش برای میزبانی اردوهای تیم ملی به این جزیره سفر کند، سفرش را به تعویق انداخت.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که به تنهایی به کیش سفر کرده بود درد کلیه را مانع سفر کی‌روش دانست. روابط عمومی سرمایه گذاری و توسعه کیش از کفاشیان نقل کرده کی‌روش در روزهای آینده با کمی تاخیر به جزیره کیش سفر خواهد کرد: «کی‌روش به دلیل ناراحتی کلیه، سفر خود را به تعویق انداخته اما تا آخر هفته حتماً به جزیره کیش خواهد آمد.»

کفاشیان درباره برنامه‌هایش در کیش گفت: «مذاکراتی با هیئت فوتبال و مسئولان ورزشی منطقه در خصوص برگزاری اردوها و بازی‌های تیم ملی فوتبال در کیش خواهیم داشت. این منطقه بیشتر فضای میزبانی داشته و باید توسعه پیدا کند. در حال بررسی هستیم تا بیشتر اردوهای مورد نیاز تیم‌ها و باشگاه‌های کشور را در این منطقه برگزار کنیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال حامی جوانگرایی در تیم کی‌روش است: «کی‌روش تمامی مسابقات لیگ را زیر نظر گرفته و در نظر دارد بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند. مهمترین برنامه بعد از جام ملت‌ها این است که در مرحله نخست تیم را جوان کرده و سپس بازی تدارکاتی داشته باشیم.»
کد خبر: 151546

وب گردی

وب گردی