تهران - ایسکانیوز: عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید آندرانیک تیموریان بازیکن این تیم است و همچنان در استقلال به فعالیتش ادامه می‌دهد.

کامران صاحب‌پناه در حاشیه بزرگداشت زنده یاد "غلامحسین مظلومی" اظهار کرد: ورزش ایران یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های خود را از دست داد و این اتفاق تلخ را به تمامی اهالی ورزش تسلیت می‌گویم و امیدوارم که قدردان بزرگان ورزش خود باشیم.

او در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی مبنی بر این که گفته می‌شود آندرانیک تیموریان با تیم پدیده قرارداد داخلی بسته است، گفت: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد. آندو با استقلال قرارداد دارد و صحبت از چنین مواردی و انجام آن از کارهای غیرحرفه‌ای در فوتبال است. تیموریان هنوز بازیکن ماست و همچنان در استقلال می‌ماند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد شرایط آبی پوشان گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است، هنوز پانزده بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما فرصت بسیاری برای رقابت داریم. بحث‌هایی که در مورد امیر قلعه‌نویی مطرح می‌شود، درست نیست. ما مانند کشورهای حوزه خلیج فارس نمی‌خواهیم عمل کنیم و سرمربی تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

صاحب پناه در مورد برگزاری اردوی استقلال در طول نیم فصل نیز گفت: هنوز به جمع‌بندی نهایی برای برگزاری اردو در کشور خاصی نرسیده‌ایم.
کد خبر: 151632

وب گردی

وب گردی