تهران- ایسکانیوز: نمایشگاه نقاشى‌هاى مصطفى قربانى عصر جمعه هفتم آذر ماه ٩٣ در گالرى شکوه آغاز به کار مى‌کند.
«صدا ریتم سکوت» عنوان دومین نمایشگاه انفرادى قربانى است که در آن ٢٨ اثر رئال با تکنیک رنگ روغن روی بوم ارائه می‌دهد.

آثار وی در این نمایشگاه را مى‌توان به سه دسته تقسیم کرد: تابلوهایى که القا کننده صدا هستند که هنرمند افرادى را درحال نواختن موسیقى نقاشى کرده است، آثارى که با نمایش نقوش پرده‌ها و قرینگى فرش‌ها سعى در بیان ریتم دارند و در آخر نقاشى‌هایى که هنرمند با به تصویر کشیدن افرادى متفکر و غمگین سکوت را نمایش مى‌دهد.

قربانی براى خلق این آثار از عکس‌هایى که خود گرفته استفاده کرده است. در بعضى از آن‌ها تغییراتى بوجود آورده و المان‌هایى مرتبط با موضوع مورد نظرش را اضافه کرده، در بعضى دیگر سه، چهار عکس را تلفیق کرده است تا به ترکیب دلخواهش برسد. تعدادى از کار‌ها در نور شدید اجرا شده و تعدادى دیگر در نور باز هستند و روشنایى خاصى در صورت کاراکتر‌ها نیست، وی این آثار را براساس ذهنیات و احساساتش کار کرده است.

مصطفى قربانى متولد ١٣۶٠ است، او کارشناسى ارشد نقاشى از دانشگاه سوره دارد و تاکنون در یک نمایشگاه گروهى و انفرادى حضور داشته است. «صدا ریتم سکوت» دومین نمایشگاه انفرادى وى محسوب مى‌شود.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۲ آذرماه در گالرى شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (جز ایام تعطیل) از ساعت ۴ تا ٨ از این آثار دیدن کنند.
کد خبر: 151861

وب گردی

وب گردی