ایسکانیوز: والی منطقه هیت در غرب استان الانبار و نیز 22 نفر از همراهان این تروریست به هلاکت رسیدند.

"مال الله العبیدی" رئیس شورای منطقه "البغدادیه" ضمن اعلام این خبر به سومریه نیوز گفت: این تروریستها دیشب در عملیات نیروی هوایی ارتش عراق علیه کاروانی از خودروهای عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
داعش "سنان متعب" را به عنوان والی منطقه هیت در غرب استان الانبار تعیین کرده بود.

همچنین «دلیر سنجاری» مدیر سازمان توسعه و پیشرفت در اربیل اعلام کرد که این سازمان از تمامی خانواده‌ها خواسته بود تا اسامی دختران ربوده شده خود را اعلام کنند و اسامی بیش از 3000 تن ثبت شد و این ارقام روز به روز بیشتر می‌شود طوری که دست کم روزی 50 تا 100 اسم ثبت می‌شود.

وی گفت: احتمالا تا پایان هفته آتی این تعداد به 4000 تن برسد. سازمان ما 223 زن ایزدی را از چنگال داعش آزاد کرده است.

در همین خبرها حاکی از آن است که نيروهاي ارتش عراق پس از درگيري هاي شديد با تروريست هاي داعش توانستند، ساختمان اداره آموزش و پرورش این استان را در مركز شهر رمادي آزاد كنند.

سرهنگ «حميد شندوخ» به "سومريه نيوز" گفت: نيروهاي عراق پس از درگيري هاي شديد با عناصر داعش بر ساختمان اداره آموزش و پرورش استان در مركز شهر الرمادي تسلط يافتند. در اين درگيري ها 4 تن از تروريست های داعش به هلاكت رسيدند.

وي با اشاره به اينكه يكي از خودروهاي تروريست ها نيز منهدم شد، گفت: درگيري های شدید بین نيروهاي ارتش عراق و تروريست ها همچنان ادامه دارد.

همچنین درگیری‌های شدیدی میان ارتش عراق و افراد مسلح داعش در نزدیکی مجتمع دولتی که شامل فرماندهی پلیس عراق و ساختمان استانداری در مرکز شهر رمادی است، رخ داد.

اعضای داعش پس از درگیری‌های شدید با نیروهای ارتش عراق کنترل دو منطقه "الحوز" و "المعلمین" را در مرکز رمادی در دست گرفتند.

یک افسر ارتش عراق نیز اعلام کرد که پس از گذشت یک هفته از شکستن محاصره پالایشگاه بیجی و آزاد سازی این شهر از اعضای داعش، درگیری‌هایی میان نیروهای دولتی و گروه داعش در بیجی رخ داد.
کد خبر: 152574

وب گردی

وب گردی