تهران- ایسکانیوز: بعد از تغییرات به وجود آمده در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش به دنبال ایجاد تغییرات مشابهی در هیئت مدیره باشگاه استقلال است.


طبق شنیده‌ها وزارت ورزش در نظر دارد از میان سه عضو هیئت مدیره استقلال، نام دو نفر را  خارج کرده و پس از آن دوباره رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شود. شنیده‌های خبرنگار ایسکانیوز حاکی از آن است که نثاری، صادق‌پور و صاحب‌پناه سه گزینه احتمالی وزارت ورزش هست که گفته ‌می‌شود دو نفر از این اعضا به زودی از ترکیب خارج می‌شوند.


با این حال مقداد نجف‌نژاد که پیش از این به دلیل درگیری‌های کاری در مجلس کمتر فرصت حضور در جلسات هیئت مدیره این باشگاه را پیدا می‌کرد، گزینه جدی انتخاب به عنوان رئیس هیئت مدیره آبی‌ها است.


صاحب‌پناه: از تغییرات هیئت مدیره بی اطلاعم!


با وجود جدی بودن احتمال تغییرات مذکور کامران صاحب پناه رئیس فعلی هیئت مدیره باشگاه استقلال، از بروز چنین تغییراتی اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. صاحب‌پناه در این‌باره به ایسکانیوز می گوید:« من به عنوان رییس هیئت مدیره استقلال اولین کسی هستم که از این مسائل خبردار می‌شوم و اگر وزارت ورزش و جوانان تصیمی برای تغییرات در هیئت مدیره استقلال داشته باشد باید حداقل من را در جریان می‌گذاشت و حالا من دیگر به بقیه این صحبت‌ها  کاری ندارم. من به عنوان رییس هیئت مدیره استقلال باید از این مسائل خبر داشته باشم که ندارم. پس این موضوع ثابت می کند این حرف‌ها در حد شایعه است و واقعیت ندارد.»


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با رد شایعه برکناری خودش تاکید می‌کند:« همانطور که قبلا هم گفتم من از این مساله بی اطلاع هستم اما اگر قرار است تغییر در هیئت مدیره باشگاه انجام شود تغییرات باید مثبت باشد. البته من نمی‌گویم برکناری من تاثیر منفی دارد ولی می گویم اگر قرار است وزارت ورزش من را از کار برکنار کند بهتر است فردی بهتر از من روی کار بیاید. من آنقدر مشغله های بیرون از فوتبال دارم که اگر از فوتبال بروم خیلی مشکلی برای من به وجود نمی‌آید.»

کد خبر: 152681

وب گردی

وب گردی