تهران - ایسکانیوز:نمایش «خانه تعطیل است» به نویسندگی امیر عالمی و کارگردانی شیما فرهمند،آخرین اجرای خود را در روز جمعه هفتم آذر به تماشاگرانی اختصاص داد که تمایل دارند دوباره این تئاتر را ببینند.

شیما فرهمند کارگردان نمایش «خانه تعطیل است»، اعلام کرد روز جمعه هفتم آذرماه، تمام افرادی که پیش از این نمایش ما را دیده‌اند و علاقه دارند دوباره به اجرای آن بنشینند، می‌توانند مهمانِ ما باشند و به رایگان این نمایش را تماشا کنند. همچنین کسانی که دوست داشتند نمایش «خانه تعطیل است» را ببینند اما در طول اجراها موفق به دیدنِ آن نشدند،روز جمعه مهمانِ گروه تئاتر بلوط هستند.

نمایش «خانه تعطیل است» اجراهای خود را از روز یکشنبه 18 آبان در تماشاخانه مشایخی آغاز کرده که تا روز جمعه هفتم آذرماه ادامه دارد.نمایشنامه این تئاتر را امیر عالمی با اقتباسی از داستان «موضوع موقت» اثر جومپا لاهیری نوشته و محسن بهرامی و شیما فرهمند دو بازیگر نمایش هستند.

سایر عوامل عبارتند از: امیر عالمی(نویسنده)، سهراب مدیری(دستیار کارگردان)، پریسا نکوقدم(منشی صحنه)، نغمه ارجمند (عکاس)، احمدرضا حجارزاده(مدیر روابط‌عمومی).

دوست‌داران تئاتر برای تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به نشانیمیرداماد،خیابان قبادیان، پلاک ۵۳، سرای محله کاووسیه،تماشاخانه مشایخی مراجعه بفرمایند.ضمن این‌که برای رزرو بلیت، نشانی الکترونیکی http://www.tiwall.com/theater/khanehtatilast و شماره تماس 09366534270 در اختیار تماشاگران است.
کد خبر: 152892

وب گردی

وب گردی