تهران-ایسکانیوز: حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر و انتخاب دکتر فرهادی را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


بسمه تعالی


برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد فرهادی


وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری


با اهدای سلام و آرزوی بهروزی


لازم می­دانم موفقیت جنابعالی را در جلب نظر و اعتماد ریاست محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سپردن سکان هدایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دستان امین، توانا و کارآمد شما تبریک عرض کنم.


بی‌گمان حضور جنابعالی که سابقه درخشانی در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت داشته‌­اید و همواره خردورزی و اعتدال­گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده‌­اید، نویدبخش آینده ‌ای پرامید و روشن برای دانشگاه و دانشگاهیان است.


از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز که با اعتماد خود به جنابعالی آرامش و ثبات را به وزارتخانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ها بازگرداندند، صمیمانه تشکر می­کنم.


در مسیر پیش رو، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که سهم عمده کم ­نظیر و نقشی بی­‌بدیل در توسعه و ارتقای فرهنگ و آموزش عالی دارد، همراه و همگام شما خواهد بود.


از جانب خود، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، مدیران و کارکنان این دانشگاه توفیق روز افزونتان را در نیل به آرمان­‌های بلند انقلاب اسلامی و حفاظت از منزلت رفیع جامعه علمی کشور و آراستن ساحت علم به فضایل اخلاقی، از درگاه احدیت آرزومندم.


حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"


کد خبر: 152899

وب گردی

وب گردی