ایسکانیوز.ایسکاپلاس.بازار: سرویس مبل از جمله اسبابی است که در منزل نقش به سزایی دارد چه از لحاظ کاربرد و چه از لحاظ زیبایی و طراحی دکوراسیون خانه، چرا که به دلیل بزرگی حجمی از خانه را در بر می گیرد. از این رو باید مراقب باشیم که چه پیراهنی تن مبلمان می کنیم. برخی افراد هیچ روکشی روی مبل و کاناپه ی خود نمی کشند و فکر می کنند شاید به زیبایی آن لطمه وارد شود، اما این امر سبب می شود که مبل مورد نظر عمر کمتری کند و به سرعت کثیف شود، حتی اگر نگران زیبایی هستید می توانید روکشی تزئینی و زیبا برای آن تهیه کنید. همچنین زمانی که مهمان دارید روی آن را بردارید تا زیبایی آن جلوه کند و پس از رفتن مهمان ها روکش را روی مبل بکشید. ما در این گزارش قصد داریم تا شما را با نکاتی در مورد روکش مبل آشنا سازیم.

نکاتی که باید آن توجه کنید


36
از انتخاب پارچه‌های ارزان قیمت و با‌ کیفیت پایین که پس از چند‌بار شست‌وشو رنگ و فرم خود را از دست می‌دهند بپرهیزید و این تصور را که لباس مبل صرفا پوششی جهت محافظت از رویه اصلی است کنار بگذارید.
توجه داشته باشید که رنگ، موثرترین عنصر در هر دکوراسیونی است، پس رنگی را که برای روکش مبلمان انتخاب می‌کنید باید با رنگ دیگر مبلمان، فرش، پرده و دیوارها هماهنگی داشته باشد.
اگر مبلمان تمام پارچه است و قسمت نشیمن و پشتی آنها جدا می‌شود، بهتر آن است تا این قسمت‌ها را جداگانه روکش کنید. این‌کار سبب می‌شود تا ضمن زیباترشدن مبلمان، شست‌وشوی روکش‌ها هم راحت‌تر انجام شود.

آماده بخریم و یا بدوزیم


680417_N9yiFSTf
برخی افراد روکش مبل خود را ترجیح می دهند که از نمایندگی های فروش به صورت آماده خریداری کنند که البته باید مبلمان خاصی داشته باشند که روکش مورد نظر آن مدل در بازرا به راحتی یافت شود. وجه داشته باشید که اگر روکش را به شکلی اماده خریداری کنید تنواع در آن محدود می شود و خودتان نمی توانید در آن دست ببردید اما زمانی که بخواهید روکشی را بدوزید می توانید هر رنگ و طرحی را برای آن در نظر بگیرید. یادتان باشد که رنگ، موثرترین عنصر در هر دکوراسیونی است، پس رنگی را که برای روکش مبلمان انتخاب می‌کنید باید با رنگ دیگر مبلمان، فرش، پرده و دیوارها هماهنگی داشته باشد.
قیمت رو کش های مبل

2253
قیمت پیراهن مبل بستگی به نوع پارچه ی آن دارد، در حقیقت باید بهترین جنس را برای روکش در نظر بگیرید چرا که همیشه در معرض کثیف شدن است و نیاز دارد که شسته شود بنابراین نباید جنسی باشد که به زودی از بین برود.
روکش های آماده از 130 هزار تومان در بازار یافت می شوند. اگر بخواهید به خیاط بدهید تا برایتان بدوزد باید ابتدا پارچه ی آن را تهیه کنید که معمولا قیمت پارچه ی رو مبلی از 15 هزار تومان آغاز می شود. در میان دستمزد خیاط هم در نظر بگیرید.
کد خبر: 153132

وب گردی

وب گردی