تهران-ایسکانیوز: حسین نوش آبادی در خصوص درخواست برخی مجلسی ها برای استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: با وجود برگزاری 150 ملاقات خصوصی و انفرادی با نمایندگان و 50 نشست با فراکسیون ها و کمیسیون ها، بهانه ای برای استیضاح باقی نمی ماند.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز افزود: از ابتدا اعلام کرده بودیم که اراده ای بر استیضاح جنتی وجود ندارد و اکنون نیز معتقدیم تعامل خوبی میان وزارت فرهنگ و مجلس وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه وزیر هفته ای یکبار با نمایندگان نشست داشته و دارد، اظهار داشت: در این نشست ها همه حرفها گفته می شود و بهانه ای باقی نمی ماند. از سویی فضای همکاری و همراهی و همدلی میان وزارتخانه و مجلس وجود دارد. گرچه گاهی زمزمه هایی مبنی بر عدم همکاری میان مجلس و دولت شنیده می شود، اما بنای دولت این نبوده و نیست.
نوش آبادی در خصوص علت عدم حضور جنتی و دیگر وزرا در جلسه رای اعتماد وزیر علوم گفت: چندین دلیل وجود داشت. مهمترین دلیل این بود که رئیس جمهور راضی نیست به خاطر جلسات رای اعتماد کابینه تعطیل شود. از سویی حضور وزرا باعث بی نظمی و ازدحام می شود که به دلیل تجربه قبلی ، تصمیم گرفته شده که از این پس وزرا در این جلسات حضور کمتری داشته باشند.
کد خبر: 153288

وب گردی

وب گردی