تهران - ایسکانیوز: یحیی گل‌محمدی بازهم در شکست دادن استقلال موفق عمل کرد و این‌بار در جام حذفی توانست شاگردان قلعه‌نویی را از پیش رو بردارد و راهی نیمه‌نهایی مسابقات جام‌حذفی شود. گل‌محمدی در گفتو گویی تلویزیونی عامل موفقیت تیمش را گل نخست تیمش دانست و قضاوت در مورد دیدار با پرسپولیس را زود دانست.

یحیی گل‌محمدی در مورد محرومیتش در دیدار استقلال گفت: من ارتباطی با نیمکت نداشتم و زمانی که بازی به پنالتی کشیده شد، پنالتی‌زن‌های تیم را مشخص کردم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا امیدی داشت که بازی 2-0 باخته را بتواند به تساوی بکشاند افزود: بازی را بد شروع کردیم و روی یک غافلگیری گل اول را دریافت کردیم. روی گل دوم هم مدافعان ما تعلل کردند اما نقطه عطف موفقیت ما در دیدار دیشب. گل نخست ما بود که سی ثانیه پس از گلزنی جاسم کرار به ثمر رسید و همین امر باعث شد تا تیم روحیه‌اش از دست نرود. تیم استقلال هم چیزی برای از دست دادن نداشت به همین دلیل کار برای ما سخت شده بود اما بازیکنان ذوب‌آهن نشان دادند بازیکنان بزرگی هستند و می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند

گل‌محمدی در مورد اینکه جلوی دربی زودهنگامی را گرفته است گفت: من از رسانه‌ها گله دارم چون خیلی زود به استقبال دربی رفته بودند و اتفاقا این بی‌توجهی رسانه‌ها به تیم ذوب‌آهن، انگیزه را بین بازیکنان ما بیشتر کرده بود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد تقابلش با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت: هر تیمی که خوب بازی کند حقش است که فینالیست شود. کار تیم ما تازه شروع شده است و حتی اگر فینالیست شویم چیزی را بدست نیاوردیم. من این تجربه را در پرسپولیس هم داشتم، فینالیست شده بودیم، تا آخرین لحظات هم پیش بودیم اما همه چیز خراب شد.
کد خبر: 153482

وب گردی

وب گردی