تهران-ایسکانیوز: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تیم هسته ای  و وزیر محترم خارجه با متانت و قدرت بیان طوری حرکت کردند که برای دنیا مشخص شد که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و منطق ایران حرام بودن استفاده از سلاح هسته ای است.

آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: طلب مغفرت به علو مقام است برای صدیق بزگ حضرت مهدوی کنی که امشب اربعین این عالم بزرگوار است وی در محاسنی که داشت به تربیت اهمیت داد و تاسیس دانشگاه امام صادق(ع)یکی از شاخه های انگیزه وی بود.

عضو خبرگان رهبری به هفته نیروی دریایی اشاره وتصریح کرد: خدمات ارزنده ای نیروز دریایی در حفظ امنیت دریایی و توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی به طرح سلامت اشاره و گفت: هاشمی یک وزیر کاملا با سواد و واقعا بسیجی است.دلسوزی کار و فعالیت  زیادی دارد و کار وی بسیار سنگین است و رهبری معظم و مجلس هم از این وزیر حمایت کردند انشالله دیگر ارگان ها وی را حمایت کنند تا این فکر عالی  سلامت کشور اهمیت دارد تا آخر راه برود و امور را تحقق بخشد.

آیت الله امامی کاشانی به تکفیری ها اشاره و خاطرنشان کرد: این مسئله ریشه اش به عصر علی(ع) و خوارج نهروان بر می گردد و البته برخی علمای اسلام که متاسفانه به نام عالم اسلام مطرح هستند کج فکر و کج اندیش هستند  و گاهی با استکبار یکی می شوند و چنین شجره ای را شکل می دهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به انحراف زمان امیر المومنین اشاره و تصریح کرد: این انحرافی که به وجود آمد به نام سلفی گری یعنی سلف صالح. این مسئله را سعودی ها دنبال می کنند و دانشگاه ها رساله هایی  می نویسند و در  دفاعیه ان می نویسند که امام حسین بی جهت قیام کرد. این جهل که بسیاری از جونان بدبخت را فریب داده به دست پوال هی نفتی و با هماهنگی استکبار فعالیت های خود را آغاز  می کندو نسبت به مسله انحراف باید این تفکر تبیین شود و در همه کشورهای اسلامی بحث شوند و این فکر را از مغز فریب خوردگان خارج کرد

وی گفت: حرکت فلسطین و هچوم به  منزل شیخ عیسی قاسم در بحرین که محکوم میکنیم و این حرکات زشت دشمنان اسلام که برخاسته از استکبار است.

عضو خبرگان رهبری به تلاش های تیم مذاکره کننده در وین اشاره و تصریح کرد: تیم هسته ای  و وزیر محترم خارجه با متانت و قدرت بیان طوری حرکت کردند که برای دنیا مشخص شد که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و منطق ایران حرام بودن استفاده از سلاح هسته ای است.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: چنین کشوری منسجم، متحد و یکپارچه زیر خیمه ولایت فقیه است و با تمام مبنای اصلی و تفکر اسلام ، قانون اساسی و رهبری معظم حرکت می کند.

وی با بیان اینکه پشتوانه تیم مذاکره کننده تفکر دینی و اسلامی، ملت و رهبری عظیم الشان است، خاطرنشان  کرد: آنها مجبورند با ایران کنار بیایند و نمی توانند ایران را به زانو در آورند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایرانی که با قدرت باطنی و تفکر بسیجی نفوذ کرده و در تمام مراحل و عرصه های مختلف  اینگونه پیش رفته و به حمایت از اسلام قد علم کرد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران با قدرت و قوتی که دارد هیچگاه تسلیم زور و زیاده خواهی دشمن نخواهد شد.

 
کد خبر: 153534

وب گردی

وب گردی