تهران - ایسکانیوز: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب گذشته پیگیری شد و آرسنال با نتیجه یک بر صفر مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسید. الکسیس سانچس در دقیقه 89 تک گل این مسابقه را به ثمر رساند. آرسنال هم‌اکنون با 23 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.

همچنین چلسی صدرنشین در خانه با 3 گل تاتنهام را شکست داد. در این دیدار آبی‌های لندن بدون دیگو کاستا محروم به میدان رفتند ولی موفق شدند با گلزنی ادن هازارد در دقیقه 19 به گل برسد. در ادامه بازیکنان چلسی با قدرت بازی را ادامه دادند. همکاری اسکار و دروگبا باعث شد تا مهاجم ساحل عاجی چلسی یکبار دیگر گلزنی کند تا نشان دهد هنوز هم شم گلزنی بالایی دارد. نیمه نخست با برتری 2 بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم بازی روند متعادلی به خود گرفت تا اینکه دروگبا جای خود را به لویک رمی داد تا این مهاجم فرانسوی نیز در این برد خانگی نقش داشته باشد و گل سوم تیمش را در دقیقه 73 به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 3 بر صفر چلسی به پایان برسد. البته خبر بد برای آبی‌پوشان لندنی مصدومیت گری کهیل بود که جای خود را به کورت زوما داد.

ساندرلند که چند روز قبل توانسته بود چلسی را در خانه متوقف کند، مقابل من سیتی هم بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در دقیقه 19 به گل اول بازی رسید. ویکام، روی پاس لارسن دروازه جو هارت را باز کرد و تلاش زابالتا برای ممانعت از این گل هم بی فایده بود.
اما برتری ساندرلند تنها دو دقیقه پایدار بود و سرخیو آگوئرو بعد از اینکه با یک لایی، یک مدافع حریف را پشت سر گذاشت، با یک شوت دیدنی، دروازه پانتیلیمون را باز کرد.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد و دردقیقه 39، استوان یووتیچ، روی پاس آگوئرو، با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب 2-1 به سود سیتی به پایان برسد.
نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و در دقیقه 55 نوبت زابالتا بود تا بعد از یک و دو با سمیر نصری، گل سوم را به نام خود ثبت کند.
ورود جوزی آلتیدوره و ریکاردو آلوارز هم نتوانست شرایط را به سود ساندرلند تغییر بدهد و این سیتی بود که در دقیقه 71، توسط آگوئرو به گل چهارم رسید.

من سیتی

شاگردان رونالد کومان که چند روز قبل در خانه با سه گل مغلوب منچسترسیتی شده بودند، در دیدار امشب نمایش به مراتب بهتری داشتند اما در نهایت دست خالی به خانه بازگشتند.
در نیمه اول هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه ها را بشکند.
نیمه دوم با برتری ساوتهمپتون آغاز شد اما رفته رفته این آرسنالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام الکسیس سانچس در فاصله دو دقیقه به پایان بازی گل برتری توپچی ها را به ثمر رساند. توپ در محوطه جریمه ساوتهمپتون به رمزی رسید و او با یک پاس کات بک عالی، الکسیس را صاحب توپ کرد و ستاره شیلیایی هم با ضربه ای دقیق، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

ارسنال
کد خبر: 158462

وب گردی

وب گردی