تهران-ایسکانیوز،پلاس+/مدتی است که با تراکت هایی  درب منزل خود روبرو می شویم که روی آن ها آمده است ازدواج و همسریابی، در حقیقت افراد بدون شناخت از یکدیگر به آن محل می روند تا ببینند که آیا شرایط ازدواج با یکدیگر را دارند و یا خیر. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا از آنها جویا شویم که آیا این اقدام به لحاظ علمی درست است و یا خیر. مهدی موسوی نژاد عضو کمیسون انرژی با بیان اینکه اینطور حرکت ها قطعا ناشایست و دور از اخلاق مداری است، عنوان کرد: این نوع رفتار ها بی هیچ عنوانی درست نیست و طبعا کسی آن را برنمی تابد چرا که این مسائل موجب هرج و مرج و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی جامعه می شود.

او در ادامه گفت: در کشور متولی ثابتی برای ازدواج وجود ندارد.

موسوی نژاد با بیان اینکه بسیاری افراد از این شرایط سواستفاده می کنند، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل آنکه متولی ثابت و مشخصی برای ازدواج آسان و سالم در کشور وجود ندارد، برخی افراد از این طریق به دنبال سودجویی خودشان و ممکن است برای دیگران مشکلات بسیار جدی را ایجاد کند.

او اقدامات اینچنینی را برای جامعه بسیار منفی دانست و در این باره گفت: با توجه به اینکه این مسئله به شدت در جامعه فرهنگی ما نابه هنجار است، مسئولین باید به زودی متولی را در این حوزه در نظر بگیرند که بنده فکر می کنم فرهنگ ارشاد اسلامی باید به این ماجرا ورود پیدا کند.

او در ادامه افزود: اگر اقدامات اینچنینی به وسیله متولیان شکل نگیرد قعطا در آینده موجب اختلالات جدی تری در جامعه و خانواده می شویم، هر چند امروز با معضل طلاق روبرو هستیم که یکی از علل آن همین مسائل و مشابه آن است.
کد خبر: 168767

وب گردی

وب گردی