تهران- ایسکانیوز: بعد از استعفای جمشید نظمی از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی، بحث انتخاب مدیرعامل جدید این تیم به یکی از سوژه‌های خبرساز تراکتورسازان تبدیل شده است. هر چند اسامی مختلف به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی این تیم در نشریات و رسانه‌ها مطرح می‌شوند اما هر بار مصاحبه‌های اعضای هیات مدیره تیم تبریزی نشان می‌دهد که هنوز توافق جمعی در میان اعضای انتخاب کننده مدیرعامل به وجود نیامده است. با این حال دو نام بیش از بقیه گزینه‌ها به عنوان مدیرعامل آینده تراکتورسازی شنیده می‌شود. دو نامی که یکی مورد تایید هیات مدیره است و دیگری با اقبال عمومی هواداران این تیم در نظرسنجی‌ها رو‌به‌رو شده است. سعید عباسی فردی است که هیات مدیره تراکتورسازی نظر مثبتی روی مدیریت او دارد و نفر دوم ناصر شفق مدیرعامل سابق تراکتورسازی است که هواداران بیشتری رای به انتخاب او داده‌اند. با این حال هنوز مشخص نیست که در رقابت میان هواداران و مدیران تراکتورسازی حرف کدام گروه به کرسی خواهد نشست.

شفق: صعود تراکتور با مدیریت من عامل محبوبیتم بین هواداران است

ناصر شفق مدیرعامل سابق تراکتورسازی که تیم تبریزی با حضور او پس از 8 سال جواز صعود به لیگ برتر را گرفت معتقد است که اصلی‌ترین دلیل محبوبیتش بین هواداران همین صعود شیرین به لیگ برتر است: «استقبال مردم از مطرح شدن نام من به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی تیم محبوب تراکتورسازی برای خودم هم جالب است. این استقبال در حالی بوده که من حدود 6 سال از فوتبال دور بوده‌ام. با این حال خودم فکر می‌کنم مردم بامحبت تبریز دوران شیرین مدیریت من در تراکتورسازی را که منجر به صعود تیم به لیگ برتر پس از 8 سال شد را فراموش نکرده‌اند.»

شفق با اشاره به سوابق مدیریتی‌اش در فوتبال ادامه می‌دهد: «به جز دوران موفق مدیریتم در تراکتور، من در پاس هم شرایط خوبی داشتم و نتیجه موفقیت من در این تیم قهرمانی پاس در لیگ ایران و معرفی 11 بازیکن از پاس به تیم ملی بود.»

گزینه مدیرعاملی تراکتورسازی از مدیریتش در رده ملی هم دفاع می‌کند و در این باره می‌گوید: «بنده مدت 3-4 ماه هم به عنوان سرپرست تیم‌های پایه ملی فعالیت می‌کردم که خوشبختانه در این مدت هم تیم‌های پایه در تمام رده‌های سنی موفق عمل کردند و ما موفق به شکست عربستان پس از 27 سال شدیم.»

با همه این‌ها شفق اعتقاد نداشتن هیات مدیره تراکتورسازی به انتخاب او به عنوان یکی از گزینه‌های  مدیرعاملی را همچنان حاصل لطف اعضای هیئت مدیره به خودش می‌داند: «من هیچ تلاشی برای مدیرعاملی تراکتورسازی نمی‌کنم و با قدرت می‌گویم از سوی هیات مدیره هیچ صحبت رسمی با من در این زمینه نشده است. مطرح شدن نامم و نتیجه نظر سنجی هواداران را فقط از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم و در نهایت خطاب به اعضای هیات مدیره این باشگاه می‌گویم صلاح کار مملکت خویش خسروان دانند!»

عباسی: نظر‌سنجی‌ها رسمی نیست

در مقابل ناصر شفق که از سوی هواداران تراکتورسازی به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای مدیرعاملی انتخاب شده است، سعید عباسی قرار دارد که از سوی اعضای هیات مدیره تراکتورسازی مورد حمایت است. او معتقد است فعالیت و عضویتش در هیات مدیره باشگاه باعث حمایت اعضا از او شده است: «در حال حاضر عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه تراکتورسازی هستم و اصلی‌ترین دلیل حمایت اعضا از بنده به همین علت است.»

عباسی با اشاره به دلیل حمایت اعضای هیات مدیره از مدیرعاملی او ادامه می‌دهد: «با توجه به زمان محدود تراکتورسازی برای خرید بازیکنان جدید و آمادگی تیم برای حضور در رقابت‌های آسیایی، باید هر چه سریع‌تر تکلیف مدیرعامل تیم مشخص شود. بنابراین هیات مدیره ترجیح می‌دهند به جای بررسی شرایط گزینه‌های مختلف فردی را از جمع خودشان انتخاب کنند که در کنار تیم بوده و در جریان همه مسائل است.»

گزینه مدیرعاملی تراکتورسازی با اشاره به برگزاری نظرسنجی‌های مختلف در سایت‌های هوادارای درباره انتخاب مدیرعامل این باشگاه تاکید می‌کند: «نظرسنجی‌ها کاملا خودجوش، مستقل و حتی شاید جناحی باشد و باشگاه هیچ نقشی در برگزاری نظرسنجی‌های به عمل آمده ندارد.»
کد خبر: 169026

وب گردی

وب گردی