تهران-ایسکانیوز: نمایش «د، اول دارکوب» کاری از سروناز نانکلی از 3 دی ماه با صداپیشگی هنرمندان بزرگسال در فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، این نمایش عروسکی براساس شخصیت های گروه موسیقی «دارکوب» و برای کودکان 3 تا 10 سال نوشته شده است.

نمایش «د، اول دارکوب» با هدف آموزش غیر مستقیم به کودکان اجرا می شود. عوامل نمایش سعی دارند کار گروهی را به کودکان آموزش دهند و کودکان را در طی نمایش با موسیقی و سازهای مختلف بیشتر آشنا کنند.

سروناز نانکلی که نمایش هایی چون «جادوگر شهر زمرد» و  «جزیره لانگولیو » را برای کودکان به روی صحنه برده، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط بیشتر و راحت تر با کودکان اجرای این نمایش را به اپیزودهای کوتاه تقسیم کرده ایم که در هر اپیزود سعی می کنیم مواردی مثل آداب معاشرت، عذرخواهی، تصمیم گیری و موارد این چنینی را در متن داستان و شخصیت پردازی عروسک ها برای کودکان به نمایش درآوریم.

در نمایش «د، اول دارکوب» هنرمندانی چون علی سرابی، بهنام تشکر، نگار عابدی، سیامک احصایی، سعید چنگیزیان، سینا رازانی، محسن رستگار، کاظم سیاحی، داریوش فائزی و جواد نمکی به عنوان صداپیشه حضور دارند.

همچنین مینا اعظمی، دیبا حدپورسراج، مریم زمان فر، خمید ذوالفقاری، هستی عاشقی، مریم عباسعلی، غزاله مرصومی، نامور آزاد و الهام وفایی به عنوان عروسک گردان با نمایش همکاری دارند.

نمایش «د، اول دارکوب» 3دی تا 3بهمن ماه، هرروز به غیر از سه شنبه ها، ساعت 16 در فرهنگسرای نیاوران در سالن گوشه اجرا می شود.
کد خبر: 169837

وب گردی

وب گردی