تهران- ایسکانیوز: بایرن مونیخ با گل لحظلات پایانی آرین روبن خود در خانه ماینتس به پیروزی رسیدند.
هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان شب گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز شد. در این دیدار ماینتس در خانه خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمانش بایرن مونیخ شد.
این ماینتس بود که در ابتدای بازی و با گل دقیقه 21 الکین سوتو از مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا پیش افتاد اما شاگردان پپ گواردیولا که هنوز شکستی در بوندسلیگا متحمل نشده اند با گل‌های باستین شواین‌اشتایگر (24) و آرین روبن (90) به برتری رسیدند.
باواریایی‌ها با این برد 45 امتیازی شدند و هر چه قوی‌تر بر جایگاه نخست تکیه زدند. با این پیروزی بایرن در نیم‌فصل اول با 14 برد و سه تساوی که حاصل آن 41 گل‌زده و 4 گل‌خورده است، پایان داد.
در حالی که بایرن با این برد اختلاف امتیازی خود با ولفسبورگ دوم جدولی را به 14 امتیاز افزایش داد، ماینتس هم با قبول این شکست 18 امتیازی باقی ماند و نتوانست از رتبه رده یازدهم جدول ارتقا پیدا کند.
هفته هفدهم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با دیدارهایی به شرح زیر پیگیری می‌شود:
آگزبورگ - بورسیا مونشن‌گلادباخ
بایرلورکوزن - اینتراخت فرانکفورت
شالکه - هامبورگ
اشتوتگارت - پادربورن
وردربرمن - بورسیا دورتموند
ولفسبورگ - اف‌سی کلن
پرونده این هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در بازی اول هرتابرلین در خانه‌اش پذیرای هوفنهایم است و در جدال پایانی هفته فرایبورگ از هانوفر میزبانی می‌کند.
در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بایرن مونیخ با 45 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بورسیا مونشن‌گلادباخ نیز به ترتیب با 31 و 27 امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.
کد خبر: 170008

وب گردی

وب گردی