تهران-ایسکانیوز:  نمایشگاه نقاشی پریا مصطفایی راد از 29 دی ماه تا 5 بهمن در فرهنگسزای ملل برپا می شود .


image-1419068276497-V


پریا مصطفایی راد، نقاش در گفت و گو با خبرنگار  ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت:  عنوان این نمایشگاه نقاشی «طبیعت دور- طبیعت نزدیک » است که به مدت یک هفته در فرهنگسرای ملل به نمایش گذاشته می شود.


وی افزود: در این نمایشگاه حدود 20 اثر از تابلوهای نقاشی ام که در چهار سال گذشته روی آنها کار کرده ام به نمایش عموم در می آید .


مصطفایی راد خاطرنشان کرد: این تابلوها نقاشی اکرلیک است که برای به تصویر کشیدن آنها علاوه بر حس و حال درونی ام از طبیعت وحشی و شهری نیز بهره گرفته ام و آنها را به روش انتزاعی به روی بوم آورده ام .


این هنرمند خاطرنشان کرد:افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه 29 دی ماه خواهد بود و تمام عواید حاصل از فروش این نمایشگاه برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست صرف می شود.


پریا مصطفایی راد متولد 1360 است و تحصیلات خود را در رشته دکترای پزشکی به پایان برده است.وی به مدت چهار سال نزد استاد طروات صوفی آموزش دیده و از کمک های وی بهره فراوان گرفته است.


علاقه مندان برای دیدن نمایشگاه نقاشی «طبیعت دور- طبیعت نزدیک » می تواند در تاریخ های ذکر شده به  بزرگراه آیت ا ...صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه ، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند.

کد خبر: 170282

وب گردی

وب گردی