DIY-Home-28

ایسکانیوز؛پلاس+/هر روزی که می گذرد، تزئین کردن اتاق با سبک شخصی طرفداران بیشتری می یابد. برای منحصر به فرد بودن وسایل اتاق، می شود ساعت های زیادی را در مغازه ها و پاساژها به دنبال جدیدترین و به روزترین دکوراسیون گشت و یا می شود با چند ایده ی بسیار ساده، سبکی منحصر به فرد و ویژه داشت. از طرف دیگر موج دلتنگی برای روزهای گذشته (یا به قولی نوستالوژی گری) حس شیرینی به همه چیز بخشیده است. حالا فرض کنید در اتاقتان وسایلی داشته باشید که هر دوی این ویژگی ها را داشته باشد. ایده ی اغواگرانه ای است. نه؟

ایده ی اینبار ما برای شما، استفاده از توپ های سبز فسفری تنیس است. با این توپ های خوشرنگ، می توانید آویزها و نگهدارنده های بی همتایی بسازید. برای این کار شما به یک توپ تنیس، یک کاتر، کمی نخ یا نگهدارنده و دو دکمه و کمی چسب نیاز دارید. یک دایره از توپ را به شش قسمت مساوی تقسیم کنید. روی قسمت دوم از پایین، یک خط ببرید. این خط، قرار است شبیه یک نگهدارنده برای شما عمل کند و کاغذها، کلید یا هر چیزی که می خواهید را خیلی مرتب برای شما نگه دارد. روی قسمت دوم از بالا، دو تا دکمه را بچسبانید. حالا از روبرو به چیزی که ساختید نگاه کنید. شما را یاد چیزی نمی اندازد؟ بله! شما الان عروسکی در دست دارید که شبیه نقطه خور، شخصیت محبوب بازی های اولیه ی کامپیوتری به نظر می رسد.

برای آویزان کردن نقطه خوارتان، می توانید از نخ های رنگی استفاده کنید. یا می توانید یک مکنده ی پلاستیکی به انتهای توپ با چسب متصل کنید و نقطه خوارتان را به دیوار بزنید. حتی به سادگی می توانید این نقطه خوار بانمک را روی کازیه ی میز کارتان قرار دهید.

شما می توانید یک بسته ی سه تایی توپ تنیس را با هزینه ی شش هزار تومان خریداری کنید. این توپ ها احتمالا کیفیت مطلوبی برای استفاده در مسابقات قهرمانی نداشته باشند اما برای ساخت یک تزئین شخصی، واقعا عالی عمل می کنند.
کد خبر: 170399

وب گردی

وب گردی