تهران-ایسکانیوز: حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نوی میلادی در پیامی برای تمام انسان های خداپرست آرزوی سلامتی و زندگی آرام و عاری از تبعیض و خشونت کرد.

در پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

إِذْ قَالَتِ‌ الْمَلاَئِکَةُ يَا مَرْيَمُ‌ إِنَ‌ اللَّهَ‌ يُبَشِّرُکِ‌ بِکَلِمَةٍ مِنْهُ‌ اسْمُهُ‌ الْمَسِيحُ‌ عِيسَى‌ ابْنُ‌ مَرْيَمَ‌ وَجِيهاً فِي‌ الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ وَ مِنَ‌ الْمُقَرَّبِينَ‌

(به یاد آورید) هنگامی را که فرشتگان گفتند: «ای مریم! خداوند تو را به کلمه‌ای [= وجود باعظمتی‌] از طرف خودش بشارت می‌دهد که نامش «مسیح، عیسی پسر مریم» است؛ در حالی که در این جهان و جهان دیگر، صاحب شخصیّت خواهد بود؛ و از مقرّبان (الهی) است.» سوره ی آل عمران آیه 45

صمیمانه ترین تبریک ها را به مناسبت میلاد مسعود حضرت عیسی (ع) به محضر یکایک یکتاپرستان جهان اعلام داشته و از خداوند منان خواستارم اوضاع جهان هر روز بیش از پیش به سمت صلح و ثبات سوق پیدا کند.

در شرایطی که آتش جنگ و کینه توزی جهان پیرامون و به خصوص منطقه ما را می سوزاند و هر روز کودکان، زنان و مردان بی گناه قربانی نگاه های افراطی می شوند، رجوع به آرمان ها و ارزش هایی که انبیا الهی پیام آور آن هستند، وحدت آفرین و آرامش بخش است.

امیدوارم به زودی شاهد جهانی با خشونت کمتر باشیم که در آن تمام انسان های موحد در کنار هم بدون تبعیض و ظلم زندگی کنند.

حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

کد خبر: 173101

وب گردی

وب گردی