ایسکانیوز: محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به مناسبت فرارسیدن این ماه اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی در سه محور آداب حیاء و عفاف، مهربانی و بخشندگی خدا و اقداماتی برای فرهنگسازی در زمینه جلوگیری از تردد آقایان در واگن بانوان کرده است.

وی به فضا سازی محیطی ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و میلاد منجی عالم حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: اجرای تئاتر پنهان در واگن‌ها با موضوع سبک زندگی، اجرای سرود کودکان با موضوع ارتقاء فرهنگ استفاده از مترو و اجرای تئاتر محیطی در ایستگاه‌ها با موضوع آموزش‌های شهروندی از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی در این ایام است. همچنین پانتومیم با موضوع سبک زندگی و اخلاق شهروندی هم در ایستگاه های منتخب اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مترو با توزیع نشریه بوی بهشت و جشن ایستگاهی به استقبال میلاد پیامبر اکرم (ص) خواهند رفت ، خاطرنشان کرد: معرفی کتاب و مسابقات کتابخوانی با موضوع مهربانی و بخشندگی خدا و آداب حیاء و عفاف هم جز برنامه های این ایام است.

بر اساس گزارش سایت شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، صائبی تصریح کرد: در روزهای آینده سالگرد حماسه ملی 9 دی را هم پیش رو داریم و برای گرامی داشت روز بصیرت فضا سازی محیطی در ایستگاه ها صورت گرفته است، ضمن آنکه به مناسبت این حماسه ملی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع "حماسه 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در ایستگاه های ولیعصر و توحید برپا خواهد شد.
کد خبر: 173122

وب گردی

وب گردی