تهران-ایسکانیوز:  منصوری خطاب به اصولگرایان گفت: شما که از حامیان جدی دولت گذشته بودید، چرا امروز بر اقدامات ناصحیح آن ها سرپوش میگذارید؟

آذر منصوری در گفتگو با ایسکانیوز در واکنش به اظهارات برخی اصولگرایان مبنی بر قرابت رحیمی(معاون  اول رئیس جمهور سابق) با اصلاح طلبان اظهار داشت: در ابتدای امر، صدور حکم توسط مرجع قضایی کشور فارغ از اینکه متهم وابسته به کدام جناح سیاسی باشد باید در ابعاد دیگری مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: رحیمی مدت قابل توجهی در یکی از حساس ترین پست های کشور بوده و قطعا تبعات این نوع عملکرد در رفتار و آنچه که در جامعه بازتاب دارد بسیار نگران کننده تر از آن است که وی را منتسب به جریانی بنامیم، چراکه اتفاقی است که همه جریانات سیاسی باید نسبت به آن متوجه باشند.

این فعال سیاسی افزود: این سوال به طور جدی مطرح است که چرا دستگاه های نظارتی در طی این سال ها نظارت جدی و به سامانی را ایجاد نکردند؟ مهم تر از پرداختن به سابقه سیاسی رحیمی اعتماد سلب شده مردم است. ضرر این آسیب را چگونه دفع خواهید کرد؟

منصوری با بیان اینکه برچسب زدن رحیمی با آیت الله هاشمی و اصلاح طلبان نوعی فرافکنی از سوی این طیف است، تصریح کرد: اگر به جای پرداختن به عواقب فساد مدیران ارشد دولتی، وی را به جریان سیاسی منتسب کنیم صورت مسئله را پاک کرده ایم.باید به دنبال علت های بنیادین چنین رویداد نامبارکی رفت و گفت چگونه می شود که دستگاه دولتی فساد می کند؟

وی خطاب به اصولگرایان گفت: شما که از حامیان جدی دولت گذشته بودید، چرا امروز بر اقدامات ناصحیح آن ها سرپوش میگذارید؟آسیبی که این روزها متوجه حاکمیت، مردم و منافع ملی است باید به جد مورد بررسی قرار بگیرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: شواهد بسیار گویاست که این جریان به آیت الله هاشمی و جریان منتسب به وی اتهام می زنند در حالی که این نوعی پاک کردن صورت مسئله است. اگر این راهبردی برای انتخابات آینده هم باشد راه به جایی نخواهد برد.

 
کد خبر: 201330

وب گردی

وب گردی