تهران -ایسکانیوز:گروه همنوازان برگ ریز به سرپرستی «هادی منتظری» و آواز «حسین علیشاپور»، سه شنبه ۷ بهمن ماه در سالن خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز :فرهنگسرای نیاوران  ، همنوازان برگ ریز در کنسرت پیش روی خود   قطعاتی از درویش خان، عارف، علی تجویدی، علی اصغر بهاری و مجید وفادار در دستگاه سه گاه و آواز افشار برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی اجرا می کند .

اعضای گروه  " برگ ریز " در این کنسرت را هادی منتظری: کمانچه، کاوه شفیعی : سنتور، زمان خیری :نی، محمدرضا شرایلی : تنبک، محمد آدینه: تار و سجاد سقایی: عشود تشکیل می دهند.

حسین علیشاپور که به تازگی کنسرتی را به همراه گروه سپندار در سالن رودکی برگزار کرده و طی آن، آوازهایی بداهه را همراه با ساخته هایی از نوید توسلی اجرا نموده قصد  دارد کنسرتی را که پیش از در اوایل آبان ماه  لغو شده بود به روی صحنه ببرد.

گفتنی است کنسرت  گروه " همنوازان برگ ریز " در تاریخ سه شنبه 7 بهمن ماه  ماه ساعت 20 در سالن  خلیج فارس  فرهنگسرای نیاوران  برگزار می شود  و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره    22803631 تماس حاصل نموده و یا به سایت ایران کنسرت  مراجعه نمایند.bargriz 222

 







کد خبر: 203335

وب گردی

وب گردی