تهران- ایسکانیوز: مهدی کشمیری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به ظرفیت های بالای دانشگاه آزاد اسلامی در نیروی انسانی گفت: ظرفیت های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که این مجموعه علمی می تواند با ملاک های خاصی از آن بهره برداری کند و ما هم هر نوع خدماتی که بتوانیم انجام دهیم به این مجموعه علمی خواهیم کرد و مسیر اقداماتی که تاکنون انجام داده ایم را در اختیار دوستان قرار خواهیم داد.

او در ادامه در خصوص اقداماتی که دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه فعالیت های دانش بنیان انجام داده است گفت: تا امروز با دانشگاه آزاد اسلامی رابطه مداومی نداشته ام ولی خوشبختانه این ارتباط از طریق واحد اصفهان برقرار شده است و خوشبختانه شاهد این بودم که حمایت های خوبی در خصوص شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه انجام شده است. اگر ملاک را کل مجموعه دانشگاه آزاد قرار دهیم واحدهای حاضر در استان اصفهان اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده اند و پیشرو بوده اند.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: در جلسه ای که با هیات منتخب دانشگاه آزاد اسلامی هم داشتیم، عرض کردم اصل و معیار باید محتوا باشد. اصلی ترین عنصر در مراکز رشد محتوا است. هر چقدر محتوا بهتر باشد و قوام بیشتری داشته باشد موفقیت بیشتری در این عرصه حاصل خواهد شد.

کشمیری در ارتباط با جلسه‌ای که با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی داشت، گفت: جلسه خوبی بود که دوستان ما آمده بودند تا از تجربیاتی که در شهرک وجود دارد استفاده کنند و در معرض این تجربیات قرار گیرند.

او در پایان افزود: بخاطر تفاوتی که در آموزش محوری و فعالیت های دانش بنیان وجود دارد باید به این نکته که محتوا را اصل قرار دهند بسیار اهمیت داده شود.
کد خبر: 204298

وب گردی

وب گردی