تهران-ایسکانیوز: معاون آموزشی وزارت علوم از رویکردهای جدید برای بین المللی شدن دانشگاه آزاد اسلامی خبرداد.

شریعتی نیاسر در گفت وگو با خبرنگار ایسکا در خصوص وضعیت کیفی دانشگاه آزاد اسلامی و زیر ساختهای بین الملی شدن دانشگاه ها گفت: بحث بین المللی شدن بحث جدیدی است که آغاز کردیم و مدتی زمان خواهد برد ما مدتی است با دوستان وهمکاران خود در دانشگاه آزاد اسلامی گفت وگو هایی را آغاز کردیم و امیدواریم که به زودی به جمع بندیی برسیم تا رویکرد های جدیدی را برای بین المللی شدن دانشگاه های کل کشور از جمله دانشگاه آزاد پبدا کنیم.

دانشگاه ایرانیان مسیر غلطی را انتخاب کرده

شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در رابطه با شکایت دانشگاه ایرانیان از مسئولان این وزارتخانه گفت: دانشگاه ایرانیان یک مسیر غلط اتخاذ کرده است که باید با آنان برخورد شود، همه باید مسیر قانونی را دنبال کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه در مسیر قانون باید فراجناحی عمل کرد، اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها باید روی ریل تعریفی خود باشند.

بحث دانشگاه مالزی مربوط به عدم هماهنگی است

شریعتی نیاسر در رابطه با نماینده دانشگاه مالزی در ایران و غیرقانونی بودن فعالیت این دانشگاه گفت: فعالیت علمی باید روی ریل تعریف شده پیش برود و قرار نیست قوانین و ضوابط انجام نشود.

معاون آموزشی وزارت علوم در ادامه افزود: بحث دانشگاه مالزی هم اگر مربوط به عدم هماهنگی‌ها باشد باید از طریق قانون حل شود. وی گفت: دانشجویانی که در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند نیز در یک بحث حقوقی قرار می‌گیرند و مشکل آنها باید از طریق حقوقی حل شود.
شریعتی نیاسر گفت: من بر شعارهای خودم تاکید دارم و معتقدم کنترل کمی باید به همراه ارتقای کیفی در راستای سیاست مدیران گذشته انجام شود.
وی افزود: معتقدم باید رشد کمی کنترل شده و اقتدار و هماهنگی مراکز علمی و تفویض به اختیارات نیز به درستی انجام شود.

برگزاری نشست خبری معاونت آموزشی

او در ادامه  در پاسخ به این سئوال که معاونت آموزشی در 1 سال ونیم گذشت هیچ نشست خبری برگزار نکرده گفت: من مقصراین موضوع نیستم و برعکس رابطه خوبی با رسانه ها خواهم داشت.
او در ادامه افزود: 27 بهمن نشست خبری برای تمامی رسانه ها برای پاسخ دادن به تمامی سوال های آنان برگزار خواهیم کرد که در طول روز های آتی اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.
کد خبر: 204618

وب گردی

وب گردی