ایسکانیوز : سال پیش بود که زمزمه هایی در فضای مجازی با عنوان ساخت سریال تلویزیونی "مردان ایکس" شنیده شد. این خبر که تا چند روز پیش چیزی بیشتر از یک شایعه نبود، امروز توسط شبکه تلویزیونی "فاکس" تایید شد.

مدیر عامل کمپانی فاکس در مصاحبه ای اعلام کرد که مذاکرات زیادی پیرامون ساخت سریال تلویزیونی مردان ایکس در جریان است. او در ادامه این سخنان گفت:" ما خیلی نسبت به این پروژه خوش بین هستیم و ‌چندین جلسه با سران شرکت مارول داشتیم."

x-men-days-of-future-past-professor-x-magneto-1920x1080


با این که کمپانی فاکس قرن بیستم مشکل قانونی بابت ساخت فیلم های سینمایی مردان ایکس ندارد، اما حقوق ساخت سریال تلویزیونی بر پایه شخصیت های این دنیا، هنوز در دستان مارول و کمپانی مادر آن، یعنی دیزنی است.کمپانی فاکس برای ساخت این سریال، نخست باید تایید مارول را اخذ کند.

با این که فاکس ادعا می کند مذاکرات با مارول هنوز به نتیجه نرسیده، اما گفته می شود فاکس مذاکره با برخی از تهیه کنندگان را از همین حالا آغاز کرده . شایعاتی نیز به گوش می رسد که قرار است "پاتریک مک کای" و "جی دی پین" وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سریال را بر عهده خواهند گرفت.

موضوعی که هنوز در حالت ابهام قرار دارد،‌ مسئله چگونگی ارتباط سریال و فیلم های سینمایی است و این که چه شخصیت هایی قرار است بازیگران کلیدی این سریال باشند.

سال 2016 و 2017 را می توان خوش بینانه ترین زمان برای پخش این سریال دانست.
کد خبر: 205462

وب گردی

وب گردی