تهران- ایسکانیوز: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از تصویب 58 هزار میلیارد تومان بودجه این سازمان برای سال 94 خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال 36 پروژه در سراسر کشور از جمله بیمارستان میلاد 2 در کرمان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز: محمدتقی نوربخش در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه که در سالن اجتماعات سازمام تامین اجتماعی برگزار شد اظهار داشت: همان طور که می دانیم بودجه سازمان تامین اجتماعی در مجلس تصویب نمی شود بلکه در هیئت امنای سازمان مشخص و مورد تصویب قرار می گیرد.

در این راستا برای سال 94 مبلغ 58 میلیارد تومان در هیئت امنا مصوب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان بودجه سازمان تامین اجتماعی در سه بخش پرداخت تعهدات دراز مدت از جمله مستمری و بازنشستگی، بخش درمان و سرمایه گذاری تنظیم شده است تصریح کرد: 92 درصد این بودجه از سوی پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی و مابقی نیز بابت مطالبات از دولت و سایر درآمدهای سازمان تأمین می شود در واقع این سازمان بدون اتکا به بودجه دولت اداره می شود.

وی در ادامه از افتتاح 36 طرح این سازمان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: 36 پروژه در سراسر کشور در دهه فجر افتتاح خواهد شد که از جمله طرح های مهم آن می توان به افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم کرمان یا میلاد 2 و بیمارستان تخصصی هامون در زابل اشاره کرد.

نوربخش از تصویب و ابلاغ بخشنامه کارگران ساختمانی نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: این اقدام بدلیل وجود مشکلات زیادی که در قانون قبل در زمینه این کارگران وجود داشت صورت گرفت همچنین این امر در مورد مشاغل سخت و زیان آور نیز عملیاتی است.
کد خبر: 205662

وب گردی

وب گردی