تهران - ایسکانیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا کریس رونالدو را به خاطر حرکت غیر ورزشی در دیدار مقابل کوردوبا یک جلسه محروم کرد.

لطف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا باز هم شامل حال کریس رونالدو شد؛ ستاره پرتغالی رئال مادرید که پیش تر در سه نوبت حضورش در رقابت های لالیگا به خاطر رفتار غیر ورزشی از داور مسابقه کارت قرمز گرفته بود و بعدا از محرومیت گریخته بود یکبار دیگر شامل این تبصره شد. به گزارش ایسکا و به نقل از «یورواسپرت» او که در بازی مقابل کوردوبا به خاطر زدن لگد به پا و مشت به صورت مدافع رقیب با کارت قرمز مواجه شد حالا فقط با یک جلسه محرومیت مواجه شده است.

در واقع این بازیکن دیدار بعدی تیمش مقابل سوسیداد را به خاطر دریافت کارت قرمز خود به خود از دست داده بود و بازی عقب افتاده تیمش مقابل سویا را هم از دست خواهد داد. به این ترتیب نگرانی رئالی ها بابت حضور این بازیکن در دربی مادرید و بازی مقابل اتلتیکو پایان یافت. پیش تر رسانه های اسپانیایی در برآوردهای اولیه از محرومیت حداقل دو جلسه ای برای این بازیکن خبر داده بودند و نوشته بودند او دربی را از دست می دهد.

البته با بررسی های بیشتر حتی موضوع طرح محرومیت 5 جلسه ای هم به میان آمد که گفته های رییس کمیته انضباطی لالیگا آن را بی اساس نشان داد. همچنین روزنامه «ال موندو» یکی از روزنامه های نزدیک به بارسلونا با پیش کشیدن موارد محرومیت مشابه در لالیگا که شامل حال سه بازیکن دیگر شده است نوشته: «عجیب است که پیش تر این حرکات 4 جلسه محرومیت در پی داشته و حالا رونالدو فقط یک جلسه محروم شده است».
کد خبر: 206157

وب گردی

وب گردی