تهران - ایسکانیوز: دو تیم امارات و عراق در دیدار رده‌بندی شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز (جمعه - به وقت تهران) در ورزشگاه نیوکاسل به مصاف هم رفتند که در این بازی امارات توانست با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد و عنوان سومی را از آن خود کند.

در این دیدارکه عراقی ها دیگر از علاعبدالزهرا در ترکیب استفاده نمی کردند ابتدا احمد خلیل در دقیقه 16 موفق شد برای امارات گل بزند اما در ادامه عراقی‌ها دو بار دروازه تیم امارات را باز کردند که در دقیقه 28 توسط ولید سالم و در دقیقه 42 با گلزنی امجد خلف موفق به این کار شدند. با شروع نیمه دوم اما سناریو متفاوت پیش رفت و این همتیمی های عمرعبدالرحمان بودند که ابتکار عمل را به دست گرفتند؛احمد خلیل یک بار دیگر در دقیقه 51 گلزنی کرد تا در ادامه مبخوت از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 57 گل برتری اماراتی ها بزند.

این گل در حالی به دست امد که مدافع تیم عراق به خاطر ارتکا به خطای پنالتی از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت و اخراج شد. امارات در مرحله گروهی و عراق در مرحله یک چهارم نهایی رقبای تیم ایران بودند که اولی با یک گل تن به شکست داد و عراق در ضربات پنالتی شاگردان کی روش را حذف کرد.
کد خبر: 206898

وب گردی

وب گردی