تهران- ایسکانیوز: در حساس ترین دیدار  هفته هجدهم لیگ برتر تیم  استقلال موفق شد در دقایق طلایی بر تیم سپاهان غلبه کند.

در ادامه هفته هجدهم و در حساس ترین دیدار این هفته تیم استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان رفت. این دیدار که تا دقایق پایانی با نتیجه یک بریک مساوی پیش می رفت با گل دقیقه 92 امید ابراهیمی به سود استقلال خاتمه یافت.

ترکیب تیم استقلال:محسن فروزان، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، رضا عنایتی، کرار جاسم (95 خرسندنیا)، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی

ترکیب تیم سپاهان:رحمان احمدی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، حسین پاپی (89 مرادمند)، فوزیل موسایف، رسول نویدکیا (83 امیرحسین کریمی)، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری

شرح بازی: رضا عنایتی خیلی زود استقلال و خود را به گل رساند تا مقابل شعارهای احتمالی هواداران را بگیرد. او در دقیقه 8 با یک شوت از راه دور که حاصل پاس خوب کرار بود استقلال را به گل برتری رساند. این بازی همانطور که پیش بینی می شد زیباترین و البته حساس ترین بازی هفته هجدهم بود. این را می شد از موقعیت های گلی که هر دو تیم برابر حریف داشتند به خوبی حس کرد. موقعیت های استقلال در دقایق 19، 27 و 44 میل استقلال به گلزنی را نشان می داد و در آن سو موقعیت های خطرناک سپاهان در دقایق 26 و 37 حکایت از میل زردهای اصفهان برای گلزنی داشت. در نهایت در دقیقه 42 بود که حسین پاپی روی اشتباه صادقی بازی را به تساوی کشید.

نیمه دوم، نیمه پر تلاطمی بود. در این نیمه هر دو تیم مانند نیمه اول با تمام توان می کوشیدند نتیجه بازی را به سود خود خاتمه دهند. موقعیت های خطرناک هر دو تیم کم نبودند اما استقلال در دقیقه ای گل پیروزی بخش را درون دروازه استقلال قرار داد که دیگر کاری از دست سپاهانی ها بر نمی آمد؛ دقیقه 92. در این دقیقه یک شوت دیگر این بار از سوی امید ابراهیمی تقسیم تک امیتازی را به کسب هر سه امتیاز بازی تغییر دادند.

یا این پیروزی استقلال 31 امتیازی شد و بر جایگاه چهارم تکیه زد. سپاهان نیز با 33 امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند.
کد خبر: 206966

وب گردی

وب گردی