ایسکانیوز؛پلاس+/ پایگاه اطلاع رسانی محمود احمدی نژاد به آدرسahmadinejad.ir قرار است به زودی فعالیت خود را آغاز کند. آدرس این سایت همان آدرس سایت شخصی احمدی نژاد است که از آغاز زیاست جمهوری اش در دسترس کاربران بود و اقدام به انتشار مطالب وی می کرد، اما پس از پایان ریاست جمهوری (اواخر سال 2013) برای مدتی از دسترس خارج شد. این آدرس اینترنتی به نام فرزند احمدی نژاد و به نشانی نهاد ریاست جمهوری بود، اما کاربران از مرداد ماه 93 هنگام ورود به سایت با صفحه هاست مواجه می شدند که این بیانگر آن بود که سایت هیچ گونه محتوایی نداشته و فقط هاست شده است.
حالا اما با وارد کردن این آدرس اینترنتی صفحه ای باز می شود که تصویر احمدی نژاد در آن نمایان است و در آن نوشته شده "به زودی می آییم". احمدی نژاد از چندی قبل در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود" 12 بهمن؛ خبری در راه است" که بعد ها یکی از نزدیکان او در این رابطه از رونمایی سایتش در روز 12 بهمن خبر داد.
اما آغاز به کار مجدد سایت شخصی احمدی نژاد در حالی است که در آذرماه امسال نیز پایگاه اطلاع رسانی دفتر رییس دولت های نهم و دهم با عنوان "مهر مردم" آغاز به کار کرد. کمی بعد از آن هم روزنامه الکترونیکی "هما" به سردبیری عبدالرضا داوری از حامیان رسانه ای احمدی نژاد انتشار خود را آغاز کرد. روزنامه ای که در اولین شماره خود عکس مشایی را به عنوان عکس یک خود انتخاب کرد و به بازخوانی سخنان او درباره اسرائیل پرداخت. حالا اگر به این لیست سایت های دولت بهار؛ رییس جمهور ما؛ میدان 72 ؛ پرسا نیوز؛ رایحه ظهور؛ گفتمان عدالت و پیشرفت؛ پایگاه خبری و تحلیلی فتن؛ عصر امروز و .... را که همگی از سایت های حام احمدی نژاد هستند را اضافه کنیم آن وقت باید به دنبال پاسخ این سوال بود که حامیان احمدی نژاد از راه اندازی این طیف گسترده رسانه ای به دنبال چه هستند؟
بیش فعالی رسانه ای حامیان احمدی نژاد بیش از هر چیز یک پیام در دل خود دارد و آن میل احمدی نژاد برای بازگشت به عرصه سیاسی و باقی ماندن در صحنه است. امری که البته از نظر اصولگرایان دور نمانده و از دغدغه های این روزهای آنان است. حالا هر چه آنها در تبری جستن از یار اصولگرای خود از یکدیگر سبقت می گیرند اما این اصولگرای مطرود بر ماندن در صحنه اصرار می ورزد. هرچند این تلاش ها با اعلام حکم محکومیت قطعی رحیمی معاون اول احمدی نژاد با اما و اگرهای زیادی همراه شده و به قول احمد پورنجاتی خیز انتخاباتی حامیان احمدی نژاد با اعلام این حکم دچار سکته شده است.
Untitled
کد خبر: 208773

وب گردی

وب گردی