تهران-ایسکانیوز: دومین فیلم سی و سومین جشنواره فیلم فجر با عنوان " من میخام شاه بشم" به کارگردانی «مهدی گنجی»  امروز در سالن برج میلاد اکران شد.

به گزارش خبرنگار سینمای ایسکانیوز، فیلم " من میخام شاه بشم" در دو بخش سینما حقیقت و هنر و تجربه حضور دارد.

براساس گزارش ایسکانیوز، نکته جالب در مورد اکران این فیلم این است که بعد از اینکه چندین بار از تریبون اعلام شد که فیلم در حال اکران است تماشگران که برای صرف ناهار در سالن غذا خوری بودند آرام آرام وارد سالن شدند .با اینکه این فیلم دومین فیلمی است که در سالن همایش های برج میلاد اکران می شود اما باز هم استقبال از آن بسیار کم است .

فیلم مستند 70 دقیقه‌ای «من می‌خوام شاه بشم» که تولید سال 1393 مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، مستندی درباره «عباس برزگر» یکی از اهالی روستایی نزدیک شیراز است که سال‌هاست با کمک خانواده‌اش از توریست‌های خارجی پذیرایی می‌کند و آنها را به دیدن عشایر می‌برد؛ اما او یک رویای بزرگ در سر دارد. او می خواهد ایل خود را داشته باشد و خودش خان قبیله شود.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به مهدی گنجی (پژوهشگر، صدابردار، تصویربردار، کارگردان)، اسماعیل منصف (تدوینگر)، حسین و حسن مهدوی (صداگذار)، علی باقری (عکاس) و سحر رضوی (تهیه‌کننده) اشاره کرد.

 
کد خبر: 209005

وب گردی

وب گردی