تهران - ایسکانیوز: نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در برنامه نود رسما مذاکره و توافق با برانکو ایوانکوییچ را تایید کرد.

پس از نتایج ضعیف درخشان با پرسپولیس، نژادفلاح که پیش از این به عنوان سرپرست موقت سرخپوشان انتخاب شده بود اما چنین خبری از جانب باشگاه تکذیب شد، طی روزهای گذشته مذاکراتی را برانکو ایووانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی انجام داده بود اما سعی در عدم تایید این موضوع داشت.

نژادفلاح که روی خط برنامه نود امده بود در پاسخ به سوال فردوسی‌پور که آیا مذاکراتی را با برانکو داشته‌اید یا خیر گفت: « بله مذاکراتی را با برانکو داشته‌ایم. او برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرد، ما هم به ایشان برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌ایم.»

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه درخشان با این وضعیت چطور می‌تواند به کارش ادامه دهد افزود: « آقای درخشان با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و در دیدار با صبای قم در روز پنج شنبه قطعا روی نیمکت تیم خواهد نشست اما در اولین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم کلی هیات‌مدیره نظر نهایی را در مورد سرمربی تیم اعلام می‌کنیم.»

نژادفلاح در آخر گفت: «حمید درخشان گزینه اول ما است. برانکو گزینه دوم و افشین قطبی گزینه سوم نیمکت مربی‌گر ی پرسپولیس است. امیدوارم بحران‌های فعلی پرسپولیس با بهترین تصمیم ممکنه تمام شود.»
کد خبر: 222118

وب گردی

وب گردی