تهران-ایسکانیوز: دکتر ابریشمی نیا معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی  در تشریح برنامه های معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 با اشاره به پرداخت 4 وام به دانشجویان، اساتید و کارکنان با شرایط مناسب پرداخت وام را یکی از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده عنوان کرد.

40 میلیون تومان سقف وام کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری ایسکانیوز ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران از وام 40 میلیونی به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: وام کارکنان تا سقف 40میلیون به کارکنان پرداخت می شود که تاکنون به 6 هزار کارمند دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در تشریح وام های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تاکنون به 7 هزار نفر از اعضای هیئت علمی تا سقف 60 میلون تومان وام با بازپرداخت 14 درصد وام پرداخت شده است.

ابریشمی نیا با اشاره به وام تسهیلات ساخت و ساز واحدها اعلام کرد: برای تسهیلات ساخت و ساز واحدها تاکنون 150میلیارد تومان وام تأمین کرده ایم که تا امروز 80 میلیارد تومان آن از طریق بانک ملی پرداخت شده است.

وام کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کمک هزینه و وام دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان وام کمک هزینه تحصیلی برای مقاطع کاردانی کارشناسی و دکتری در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون به500 تا 600 دانشجو وام پرداخت شهریه پرداخت شده است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان دکتری 15 میلیون تومان، برای دانشجویان کارشناسی ارشد 10 تومان و دوره کارشناسی 5 میلیون و برای دانشجویان کاردانی 2 میلیون تومان وام درنظر گرفته است که به دانشجویانی که توان مالی پرداخت شهریه را ندارند این وام پرداخت خواهد شد.

کارمزد وام‌های ازدواج دانشجویی

ابریشمی نیا با اشاره به امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با پست بانک اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای پرداخت وام ازدواج به دانشجویان تفاهم نامه ای با پست بانک و صندوق مهر امام رضا امضا کرده است که به هر دانشجو 10 میلیون تومان  و با 11 درصد و 4 درصد بازپرداخت وام ازدواج پرداخت می شود.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر زوج جوان هر دو از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشند کارمزد 4 درصد و اگر یکی از زوجین تنها دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشد وام با کارمزد 11 درصد دریافت خواهد کرد.

ابریشمی نیا در پایان اظهار کرد: زمان بازپرداخت این وام برای کارکنان و دانشجویان 36 ماهه است.
کد خبر: 224062

وب گردی

وب گردی