تهران - ایسکانیوز:میلاد کیایی موسیقی‌دان پیشکسوت معتقد است، مجسمه‌سازی یکی از هنرهای هفت‌گانه و باارزش است در نتیجه باید از این هنر والا در زیباسازی شهر استفاده کنیم.

23943_635016052002348750_l

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، میلاد کیایی، نوازنده پیشکسوت سنتور در حاشیه برپایی نمایشگاه چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری گفت: مجسمه‌سازان ایرانی چند سالی است که آثار خوبی عرضه می‌کنند و حیف است که از این آثار در سطح شهر استفاده نکنیم.
این نوازنده در ادامه بیان کرد: شهر ما باید با هنر عجین شود زیرا مردم ساعت‌های زیادی بیرون از خانه هستند در نتیجه باید با زیباسازی شهر آرامش را به همه هدیه بدهیم.
کیایی تاکید کرد: همچنین بهتر است از مجسمه و نیم پیکره هنرمندان و شاعران به نام از جمله فریدون مشیری و ابوالحسن‌خان صبا استفاده کنیم تا مردم با بزرگان هنر ایران نیز آشنا شوند.
میلاد کیایی در ادامه خاطرنشان کرد: مجسمه‌سازی یکی از هنرهای هفت گانه و با ارزش است در نتیجه باید از این هنر والا در زیبا سازی شهر بهره گرفت.
او در پایان گفت: کارشناسان شهری و با تجربه باید بهترین‌ها را انتخاب کنند زیرا مجسمه می‌تواند حس را به مخاطبان منتقل کند در نتیجه انتخاب باید به درستی صورت گیرد.
لازم به یادآوری است چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری به همت سازمان زیباسازی شهر تهران به ریاست جمال کامیاب و به دبیری محسن سلیمانی تا ۱۱ اسفندماه در باغ موزه قصر، میزبان عموم علاقمندان به هنر است.
کد خبر: 229916

وب گردی

وب گردی