ایسکانیوز: با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و افزایش بی‌سابقه‌ی محبوبیت آن‌ها، کار تیم‌های پشتیبانی این وب‌سایت‌ها نیز دشوارتر از پیش می‌شود. رسیدگی به درخواست‌های اعتراضی میلیون‌ها کاربر در روز، از آن دست فرآیندهایی است که مدیریت دقیق آن نیازمند برنامه‌ریزی طولانی مدتی است. برنامه‌ریزی که به نظر می رسد سران توئیتر مدت‌ها پیش به آن فکر کرده بودند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیلی میل؛ چند هفته‌ای بود که مدیر ارشد توییتر آقای دیک کاستولو خبر از قدرتمند کردن بخش امنیت و پشتیبانی ‌شبکه‌ی اجتماعی خود میداد؛ اما به نظر می‌رسد که سرانجام پس از قریب به یک ماه، این وعده‌ها رنگ عمل به خود خواهند گرفت.

3 Thumb


از روز گذشته و به دستور کاستولو، تیم‌های امنیت و پشتیبانی توییتر با ظرفیت و نیروی انسانی و فنی سه برابری به کار خود ادامه می‌دهند. مدیر ارشد توییتر معتقد است که این افزایش نیرو به آن‌ها کمک خواهد کرد که با بالا رفتن کمیت کاری خود، کیفیت را نیز به تناسب حفظ کنند و بدون مشکل به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان خدمات‌رسانی کنند. گفته می‌شود که عموم کارشناس‌های جدید توییتر در بخش رسیدگی به شکایات مشغول به کار شده‌اند.
کد خبر: 231279

وب گردی

وب گردی