تهران- ایسکانیوز: نمایشگاه چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری روز گذشته پایان یافت و ۲۸ اثر این رویداد هنری برای جانمایی در سطح شهر تا پایان سال جاری انتخاب شدند.


به گزارش ایسکانیوز، چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری که از ۱۲ بهمن ماه تا ۱۱ اسفندماه در باغ موزه قصر تهران برگزار شد، روز گذشته پایان یافت و 28 مجسمه از ۲۰۰ اثر راه یافته به این دوسالانه برای جانمایی در سطح شهر تهران تا پایان سال جاری انتخاب شدند.

نمایشگاه مجسمه 2

جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: تمامی آثاری که به چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری ارائه شدند قابلیت حضور در سطح شهر را دارا هستند، اما از آنجا که نحوه اجرا اثر در محیط شهری و توانایی اجرای آن مقوله متفاوتی است، آثار برگزیده برای حضور در فضای شهری دوباره از سوی شورای فنی و تخصصی سازمان زیباسازی مورد بررسی قرار گرفتند و بر همین اساس 28 اثر این نمایشگاه انتخاب شدند که تا پایان سال جاری در سطح شهر جانمایی و اکران شهری می شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: شورای فنی و تخصصی سازمان نیز با بررسی آثار تلاش دارد تا در سال آینده نیز بخشی دیگر از آثار این نمایشگاه را برای اکران شهری انتخاب کند. این در حالی است که ۷ برگزیده چهارمین دوسالانه مجسمه‌های شهری نیز در شهر جانمایی خواهند شد.

لازم به ذکر است، اثر «برگ» رسول ماه افروز محله، «جوانان» ابراهیم اسکندری، «ققنوس» جعفر نجیبی، «آرزوهای شب» نرگس رحیم‌زاده، «کبوترخانه» مژگان ترابی یزدی، «نوای بهار» هیمن نسیمی، «پارادوکس» حسین تک زارع، «زندگی جریان دارد» مجید گوران اوریمی، «بدون عنوان» اکرم جهانپور، «گردون» هدایت صحرایی، «آیینه» سید فاضل مصلی‌نژاد، «بدون عنوان» زهرا عالی‌پور،«تحصیلات» ستاره آزموده،« قصه ابر» روح الله قاضی،«مادر بهار» مرضیه محجوبیان، «رویای کودکانه» الهام حدادپور،«رویای کودکی» علیرضا پویایی مهر،«تعلیق» ایوب آقایی،« رویای پرواز» گلناز مقدم، «زندگی» نگار مبارک‌زاده،«پنجره، کلاغ ، ستاره » عصمت عباس‌پور،«حرف مردم» فاطمه چگینی،«کم آبی جدی است» پریسا فروتن، «در جستجو» ریحانه پیرزاده مقدم،«بدون عنوان» حبیب الله پنبه چی، «ننه سرما» مینا احمدی، «عیاران» حسین داوری‌نژاد و «سیاه و سفید» حسین شناور؛ ۲۸ اثری هستند که تا پایان سال جاری در سطح شهر تهران رونمایی می‌شوند.

چهارمین دوسالانه مجسمه های شهری به ریاست جمال کامیاب و به دبیری محسن سلیمانی از 12 بهمن تا 11 اسفندماه در باغ موزه قصر برگزار شد.
کد خبر: 234348

وب گردی

وب گردی