ایسکانیوز: سران انویدیا در ادامه‌ی روند تکمیل خانواده‌ی «شیلد» (Shield) خود، به سراغ یک گجت مدرن دیگر رفتند. این گجت 199 دلاری، یک کنسول خانگی تحت سیستم عامل منبع‌باز اندروید خواهد بود که تا کمتر از دو ماه دیگر به دست مشتریان این کمپانی خواهد رسید.

تیم مهندسی انویدیا، با یک تیر چند هدف را نشانه گرفته است و حال قصد تسخیر اتاق‌های نشیمن مردم سراسر جهان را دارد. محصول جدید انویدیا یک ست‌تاپ باکس با قابلیت‌های گرافیکی بی‌سابقه خواهد بود. کنسول انویدیا شیلد، هم‌زمان می‌تواند محتوای 4K را از شبکه‌های کابلی سراسر جهان دریافت و بدون هیچ مشکلی برای مخاطب پخش کند.

1


علاوه بر این، استفاده از نسل جدید پردازنده‌های تگرا x1 به تیم توسعه‌دهنده این اجازه را داده است تا کنسول خانگی انویدیا را به قدرتمندترین گجت خانگی تحت سیستم عامل اندروید بدل کند. بر طبق ادعای سران انویدیا، این دستگاه تا 35 برابر نسبت به دیگر دستگاه‌های اندرویدی و 2 برابر نسبت به ایکس باکس 360 قوی‌تر خواهد بود. گفته می‌شود که انویدیا با افزودن برخی از قابلیت‌های جدید هم‌چون تشخیص صدا توسط کنسول خانگی خود، قصد دارد تا فرم جدیدی از سرگرمی‌های تعاملی را به کاربران هدیه دهد.
کد خبر: 234461

وب گردی

وب گردی